- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 3
Det här är en löjlig kristallisationsmetod. Metanol och vattenfri aceton ger vackra transparenta kristaller, och om man dessutom använder lite IPA för upplösning kan man förvänta sig riktigt fina kristaller. En tvätt med kall vattenfri aceton är bra praxis och hjälper också till att fälla ut mer från moderluten.
Tiden till rök kan vara 1-24 timmar, tidigare om du lägger till mer aceton. Jag har aldrig haft en moderlut i den färgen, men ser ut som en grov matlagning och extraktion!
Tiden till rök kan vara 1-24 timmar, tidigare om du lägger till mer aceton. Jag har aldrig haft en moderlut i den färgen, men ser ut som en grov matlagning och extraktion!
↑View previous replies…
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 2
Jag har aldrig haft en moderlut i den färgen, men det ser ut som en grov kock och extraktion!
Kanske har du aldrig utsatt dina saker på värme under lång tid som författaren gör. Om än, är viktigt steg för att ta bort ketonrester.
Kanske har du aldrig utsatt dina saker på värme under lång tid som författaren gör. Om än, är viktigt steg för att ta bort ketonrester.