aaronstevens (valentino-kartellen)

Status
Not open for further replies.

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
12
Reaction score
10
Points
3
Jag har gjort samma dåliga erfarenheter med aaronstevens, tyvärr! under tiden tycker jag också att det är väldigt smart bedrägeri på aaronstevens!
i början med mindre testköp av olika saker har allt varit okej!
kommunikationen var alltid extremt professionell, nu vet jag också att det bara var "fina ord" för att bygga en viss nivå av "förtroende"!
Jag beställde ett kilo torr amfetamin!
men det sista köpet knullade han mig ordentligt!
Jag tvingades tyvärr av olika skäl ingen bb-market escrow att använda det sista köpet (en av dem monero!)
vad som har varit det största misstaget!!!
Titta vad jag fick efter en bra 4 veckors väntan!
Jag tror att bilderna jag laddar upp talar för sig själva!
Jag har sett mycket smuts i mitt liv, men det här slår allt tidigare!
Jag kontaktade omedelbart Aaron Stevens för att rapportera bedrägeriet och be om en lösning på problemet, eftersom den tidigare kommunikationen alltid hade varit så "professionell" trodde jag att de skulle hitta en lösning som skulle göra dem båda glada! Kort sagt, mer Men igen hörde du inte "fina ord" och "ursäkter"!
Sedan försvann aaronstevens som ett spöke!
Jag skulle också förse administratören av forumet med min e-posthistorik med aaronstevens som bevis om några tvivel uppstår!


Du är alltid smartare efteråt
AjI3V9BU1h
IOlgy7S2MR
 
View previous replies…

NoCutt

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 29, 2023
Messages
27
Reaction score
20
Points
8
okej vad fan är det här nu lmao jag är ledsen för vad det här är det här är så dåligt det är roligt igen scamming är en sak men att ta en skit i din brevlåda är en annan
 

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 2, 2023
Messages
363
Reaction score
681
Points
93
Deals
65
Jag är ledsen för din förlust! Det är galet i vilken röra den här tråden har blivit!
 
View previous replies…

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Jag tycker inte att det är en enda röra. Den är bra för analysändamål och för att lära sig att använda en plattform bättre.
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
"Människor här på den här plattformen tolererar inte bedrägerier"

Detta är helt felaktigt.

Fråga mig hur jag vet det.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
För att de förbjöd honom? Och har en lista över kända skannrar med över 30 trådar? Eller den spärrtjänst de erbjuder som skulle förhindra det mesta av detta från första början?
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Förlåt att det var menat för marty€mcfly
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Nej, inte för att de förbjöd honom.

"Den spärrtjänst de erbjuder som skulle förhindra det mesta av det här?"

Nyckelordet i det du skrev är "det mesta".

Pengarna jag satte in i spärrtjänsten de erbjuder här försvann.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Jag är inte särskilt tekniskt kunnig, men skulle inte escrow-systemet ha förhindrat detta?
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Cotton Jerzy Förlåt att det var avsett för marty€mcfly

Ah, jag såg precis det här. Inga bekymmer alls.
 

Cotton Jerzy

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 5, 2023
Messages
13
Reaction score
4
Points
8
Jag vill tillägga, bara för eftervärldens skull, att deras länkkatalog här verkligen borde få en att höja på ögonbrynen.
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Det är så jag känner för de flesta leverantörer här lol. Jag håller mig till små testorder eller prover tills jag ser tillräckligt med positiv feedback innan jag gör en större. Tur för mig att jag fick in min strax före oktober,
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,646
Solutions
2
Reaction score
1,721
Points
113
Deals
666
escrow-pengar försvinner aldrig. Såvida du inte offentligt bevisar vad du sagt. Du kommer att bannlysas för att ha misskrediterat forumets rykte. Vi väntar alla på dina bevis.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Såvitt jag vet och baserat på analyser, Cotton Jersey: du har fått mer än tillräckligt med fördelar från mycket "kloka män" genom denna speciella plattform. Hade det inte varit för dem, skulle du inte vara utrustad för att förstå den här typen av saker... Det är en konst att vara tacksam, min vän.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Det finns sätt att få tillbaka dina pengar även när du blir lurad ett konto för det! Men du måste ta itu med de som är certifierade och ansedda! Du kan inte gå fel.
 

marty€mcfly

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 26, 2023
Messages
34
Reaction score
16
Points
8
Ja, spärren skulle definitivt ha förhindrat detta, men det är köparens jobb att hjälpa plattformen att förstå de problem som pågår för att åtgärda det. Om du blir lurad så här finns det en avdelning ~ här på plattformen ja ~ för detta men det måste vara legitimt ett anspråk som bryter mot villkoren och kunde på annat sätt ha förhindrats.
 

feinkostParanoia

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 7, 2023
Messages
12
Reaction score
10
Points
3
ja det borde vara amfetamin
påstås
Jag tycker att det ska vara förklätt som ett cappuccinopulver (se bilden av förpackningen, hahahhaha)
För att vara ärlig skulle jag inte ha något problem alls att rena det, det skulle verkligen vara det minsta av problemen, men det finns verkligen 0 aktiv ingrediens, så det skulle inte vara värt ansträngningen! Det är verkligen väldigt tråkigt!
ZRJmVOidqC
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Det är så jag känner för de flesta leverantörer här lol. Jag håller mig till små testorder eller prover tills jag ser tillräckligt med positiv feedback innan jag gör en större. Tur för mig att jag fick in min strax före oktober,
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Påminner det här någon om JohnWilkesBoof-situationen? Han var också toppklass tills en dag sa han att polisen var efter honom och tog honom till fängelse, kan inte komma ihåg hans ursäkt för varför men han började agera riktigt oregelbundet då var han bara borta. Något som jag just märkte är att de kanske är de enda leverantörerna jag har stött på som bara använder session för kommunikation, jag är säker på att det är en tillfällighet men jag kunde inte låta bli att undra hur de kunde bli knäppta medan hundratals öppet säljer på telegram
 

idlewild

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 1, 2023
Messages
62
Reaction score
42
Points
18
Jag glömde bara att jag tog en bild av min beställning, jag känner mig dålig att dessa människor fick så kungligt skruvas över av detta. Jag är inte superbekant med Meth men den här satsen var den bästa jag har sett
 

Attachments

  • JL6OXGHgvR.jpg
    JL6OXGHgvR.jpg
    4 MB · Views: 191
Status
Not open for further replies.
  • If you charge someone with scam, you must provide proofs!
    Unsubstantiated accusations will not pass moderation! Inconclusive evidences also will not be accepted.

Top