Så vad säljer de, ledsen om jag missförstod vad jag säger är att jag vill ha mitt eget hemgjorda ogräs kan du veta hur man odlar en? och vad är processen
Det här handlar om min escrow-affär ... igot en msg från någon men kan inte öppna den eftersom jag inte har någon konversationsnyckel och en annan fråga ... hur får jag säljaren min postadress? det här är väldigt tidskänsligt tror jag
Om dina frågor är specifika för en viss order snarare än abstrakta kan du bjuda in mig till en chatt. Det finns en knapp "Bjud in administratör" i chatten på beställningen
Hur snubblade jag över detta underbara forum? Jag sökte efter cannabinoidsyntes. Jag är inte säker på varför jag inte har hittat det här forumet tidigare!
Japp det är irriterande med Bitcoins-avgifterna.
Kanske är det möjligt att betala här med Monero?... Om du inte har Monero kan du använda en kryptoväxlare. Avgifterna är vanligtvis 0,5%, så okej.
Hur som helst är det mycket bättre fo OpSec.
@Dragonrevolt, Just nu arbetar vi på en lösning på det här problemet. För tillfället kommer jag att inaktivera automatiskt uttag för att justera provisionen manuellt tills belastningen på bitcoinnätverket normaliseras till sin vanliga storlek.