ARES MARKET EXIT SCAM - HÅLL DIG BORTA

moneysculptor

Don't buy from me
Member
Reaction score
4
Hej alla, jag har blivit lurad på ARES-marknaden, de gör en EXIT-bluff, och jag föreslår att du håller dig borta från dem.
Deras leverantörer svarar inte alls, min beställning gjordes för länge sedan och fortfarande har den inte skickats, personalgruppen svarar inte på biljetter, jag har tillhandahållit giltiga bevis till de webbplatser som de annonserar till, och de börjar ta bort dem.

För närvarande tas de bort från "Torhoo"

Länk på Torhoo för Ares-marknaden: https://torhoo.com/reviews-guides/ares/

G1yC1n3

Don't buy from me
Member
Language
🇬🇧
Reaction score
1
Det verkar som Exit Scam. Jag gjorde beställningen för mer än 4 veckor sedan. Jag tror inte att den ens skickades i första hand. Leverantören Billflakes kommunicerade inte bara ett meddelande innan han slutförde att säga: ,,ja om inte anländer öppna aidpute''.
Jag bestred och ingenting hände på en vecka, sedan öppnade jag biljetten med administratören H0riz0n och han / hon svarade inte alls utan stängde biljetten. Det finns inga svar från dem sedan dess.

moneysculptor

Don't buy from me
Member
Reaction score
4
Ja, det är det, samma skit hände med mig med counterking, han svarade ett meddelande innan en beställning, gjorde en beställning, ingen svarar skit, biljetter stängda som efter 4-5h, exit scam 1;1

penta

Don't buy from me
Member
Reaction score
0
Finns det några andra stora marknader just nu?