Karfentanyl, fentaloger och nitaziner i den europeiska sjukvården

magnesium_sulphate

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
21
Hej kära medlemmar,

Jag genomför min egen lilla observation, av ren nyfikenhet på karfentanyl, fentalogues och nitaziner spetsade katinoner i europeisk leverans av katinoner.

Under de senaste 12 eller så månaderna sedan, alltmer alltmer, når katinoner (främst 3-CMC och i mindre utsträckning 4-MMC) den lokala marknaden med betydligt stora spår av kraftfulla syntetiska opioider av nämnda typer. Jag känner till tre fall där tre unga killar har dött efter att ha snortat 3-CMC som var spetsad med karfentanyl (användarna var unga killar, mycket kemiska naiva), och av många överdoser som tack vare Gud, med snabb respons från räddningstjänsten, reverserades med nalaxon. Fallen var så allvarliga att alla dessa människor som tack vare Guds nåd överlevde, var tvungna att läggas in på sjukhus i några dagar även efter administrering av mer än två träffar nalaxon. Jag skulle vilja tillägga att vanliga avsiktliga opioidanvändare som överdoserar här mycket ofta blir framgångsrikt återupplivade efter en eller två träffar av nalaxon (varje träff består av 1 mg / 1 ml nalaxon). Så mängden av dessa opioider som läggs till är fruktansvärda i volym antar jag. Det här är inte några skrämselhistorier om galna knarkare i innerstaden, det här är något jag själv har bevittnat (alla de fall jag har nämnt känner jag till från första hand), och jag har haft möjlighet att prata med en läkare som arbetar med skadereduktion och som dagligen är i kontakt med högriskanvändare.
Jag skulle vilja höra andras åsikter om de har hört talas om sådana fall i sitt land, kanske har upplevt detta på nära håll eller har någon kunskap om hur detta utförs (lacing). Cathinones som är laced skiljer sig inte på något sätt genom utseende, lukt, smak eller annat objektivt utseende, vilket innebär att de är i kristallform. Jag skulle dra en slutsats att lokala narkotikahandlare gör detta själva om produkten var i krossad kristall, fin pulverform. Att omkristallisera produkten är inte något som lokala narkotikahandlare är kapabla till. Och jag har inga skäl att tro att kinesiska eller indiska tillverkare skulle göra detta i sina laboratorier - men jag kan ha fel; vid det här laget skulle ingenting av depraverad brist på någon mänsklig etik från dessa människor överraska mig.

Kan någon, med någon kunskap eller mer förståelse i denna fråga, upplysa mig om detta ämne? Tror du att snörning av cathinoner i kristallform kan göras effektivt genom att kanske spruta lite lösning på kristaller direkt? Eller är det mer troligt att lacing utförs under och vid tillverkningsanläggningar?
Alla förstahandsupplevelser med lacerade katinoner kommer att vara intressanta och insiktsfulla att läsa också.

Tack så mycket.

Morda

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
4
Det verkar som om leverantörerna försöker ta död på kunderna. (bokstavligen omedvetenhet om sådan substans närvaro är ganska mycket död mening för alla användare (vars tänkande det är ren mcat eller någon annan stim). Om de inte försöker få dig ansluten till opioder och få dig att springa som en cr3ck hd.
Det finns ingen annan förklaring.

typ av kontraproduktivt att ha opioder i en sådan produkt.

Syntes av fentanyl och andra op. produkt verkar mycket populär dessa dagar, Jag skulle inte bli förvånad om de bara inte städa runt mycket, innan du lagar något annat.
Tja håll dig säker, testa din skit (det finns OP. test tillgängligt)