Question Dextroamfetamin

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Hur extraherar jag amfetaminet från dexteoampetamintabletter och koncentrerar det?

AgamemnonFromTroy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
66
Hej, det beror på vilken typ av piller olika piller har olika bindemedel och inaktiva ingredienser, nuförtiden använder de många bindemedel som avsiktligt är svåra att separera. Dextroamfetamin kan vanligtvis extraheras genom att krossa pillerna och lösa upp dem i ett polärt lösningsmedel som Aceton, DCM, DMFO, etc. då två lager kommer att bildas och dextroamfetamin kommer att vara i vattenskiktet som måste separeras med en separationstratt eller en kalkonbaster tvätta det organiska skiktet 2-3 gånger och placera det sedan på en stor avdunstningsskål och lösningsmedlet bör avdunsta och fällningen kommer att bildas på botten av skålen.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Lös upp tabletterna i DI eller destillerat vatten. 10 ml för varje 100 mg. Rör runt några gånger och se till att de krossas så fint som möjligt. Filtrera bort de fasta partiklarna (blöt filtret först). Din Amph finns i vattnet. Gör en syrabasextraktion för att extrahera den. Använd mycket minimala mängder lösningsmedel om du inte har en stor mängd piller. Det finns instruktioner här för rening av amfetamin via ABE. Följ det ganska mycket. Du kommer aldrig att få en ren produkt bara tvätta pillerna med lösningsmedel.

oon1

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
TACK!!! Många människor har sagt till mig att bara tvätta det med lösningsmedel och avdunsta det & det gjorde jag men som du sa fick jag inte den rena produkten jag är ute efter. Jag har 10 kg påse med 10 mg orange tabletter. kan jag skala upp det utan att påverka renheten? Kommer något lösningsmedel att fungera? Några rekommendationer? Tack igen för din tid med ditt svar.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Några saker att tänka på:
Det krävs 100 10 mg piller för att extrahera max 1 g amfetamin.
Med detta sagt när du har filtrerat pillermassan från vattnet är det inte en dålig idé att låta mycket av vattnet avdunsta innan du börjar din ABE. De joniserat vatten gör det bästa jobbet. Se till att ditt extraktionslösningsmedel är vattenfritt. Du kommer att vilja arbeta med små volymer bc av avkastningen är liten. Så små glasvaror är ett måste.
när du saltar ut, se till att din syra är mycket nära ren. Späd det 1/10 aceton (vattenfri) eller IPA. Jag har hittat bättre resultat genom att blanda IPA och Acetone tillsammans med syran eftersom det varar längre innan den gula nyansen dyker upp. Gå långsamt droppe för droppe med syralösningen med stadig omrörning och kontroll av PH. Bäst att stanna runt 6-7 när du arbetar med små volymer eftersom du snabbt kan översyra den. Om du inte är bekväm med att salta på det sättet kan du göra en L / L-extraktion från lösningsmedlet med dejoniserat vatten eller destillerat vatten. Om du behöver instruktioner om det låt mig veta. Även om du inte vakuumfiltrerar, se till att vilken vätska du än ska passera genom filtret måste vara våt med samma vätska (men inte från din reaktionsvätska) innan du häller genom den eller så kan du förlora utbyten. Jag hoppas att allt visar sig för dig.

Jimmyjohn48

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
5
Ja, du kan skala upp ... när du gör det, skala ner vattnet till 7 ml per 100 mg. Jag använde DCM eller eter för att extrahera freebasen. Om du använder DCM kom ihåg att samla in den lägre nivån dock.