- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 386
skulle inte aluminium göra det mer misstänksamt? då är det ganska uppenbart att du döljer något. men jag vet inte, jag har aldrig skickat ut droger förut.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 28
Många säger att aluminium hjälper till att blockera röntgenstrålar men jag tror att det är en myt
Bly hjälper till att blockera röntgenstrålar på grund av sin densitet 11400kg/m³ men aluminium har bara 2700kg/m³ så jag tror att det är värdelöst
bara bra för att linda in dope
Bly hjälper till att blockera röntgenstrålar på grund av sin densitet 11400kg/m³ men aluminium har bara 2700kg/m³ så jag tror att det är värdelöst
bara bra för att linda in dope
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 46
- Deals
- 12
Skitsnack! Alluminiumfolie blockerar inte röntgen.
din dope är en hög med organiska molekyler. organiska ser annorlunda ut än metall på röntgen, och kan särskiljas.
Om du vill blockera röntgen måste du sänka ner din dope i den liknande organiska omgivning för att se ut som något oskyldigt. men vid denna punkt slutar jag eftersom jag inte är villig att avslöja mina egna smygmetoder.
din dope är en hög med organiska molekyler. organiska ser annorlunda ut än metall på röntgen, och kan särskiljas.
Om du vill blockera röntgen måste du sänka ner din dope i den liknande organiska omgivning för att se ut som något oskyldigt. men vid denna punkt slutar jag eftersom jag inte är villig att avslöja mina egna smygmetoder.