Jag fick den här lokalt och tvättade den i destillerad aceton. Den har en fin slät glans. Inte gnistrande fläckar men som vitkalkade aluminiumtismprobably har lite borsyra i det fortfarande men primarilynt sheen är rätt för kvalitetsgrejer. I ren form är kokain en kristall som du kan se att en del av detta är tranluscent. Det är torrt.
- By rqq
Trevlig kille. Den här bilden var ett litet test från bas till hcl för ett tag sedan
↑View previous replies…
Ahh okej nu fattar jag. Men jag har själv märkt att det är stor skillnad på glansen när man börjar torka plattorna. 1 kakel satte jag en plastfilm över framsidan. En sådan man drar av från en ny telefonskärm fast mer flexibel. Och den andra plattan hade bara pappret som den kom i från gjutformen. Den med plastskyddet mot värmen hade en mycket finare och jämnare glans än den utan. Den utan hade fläckig glans som på jokerblocket.
merliin123
🥷 RESIDENT 🥷
- By merliin123
-
08 Sep
Are these results from base that has been turned to hcl or are they from hcl powder. Because if you got this look from cocaine hcl powder WOW! I would require your teachings!