- Reaction score
- 3
im begginer på detta, kan jag förbereda min egen psykedeliska, som psilocybe, LSD, mdma? sak så här
↑View previous replies…
HIGGS BOSSON
Expert
- Solutions
- 1
- Reaction score
- 719
De enklaste psykedelika för syntes är meskalin och TMA.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
Intressant, aldrig tittat på Mescaline Synthesis, men lite konstigt med att det är den enklaste psykedeliska att göra, att du inte ser mycket av det på gatuhandlarna.
Jag tyckte att Mescaline var en av de svåraste molekylerna att förvärva För att vara uppriktig kunde jag inte hitta den för 10 år sedan så började växa och samla aktiva kaktusar tillbaka när. Jag har en ganska sjuk kaktusträdgård och har oändlig tillgång till min favoritmedicin.
Jag antar att eftersom det är den enklaste psykedeliska, att anskaffningarna är ganska svåra att förvärva vilket gör det till ett sällsyntare ämne att se?
Jag tyckte att Mescaline var en av de svåraste molekylerna att förvärva För att vara uppriktig kunde jag inte hitta den för 10 år sedan så började växa och samla aktiva kaktusar tillbaka när. Jag har en ganska sjuk kaktusträdgård och har oändlig tillgång till min favoritmedicin.
Jag antar att eftersom det är den enklaste psykedeliska, att anskaffningarna är ganska svåra att förvärva vilket gör det till ett sällsyntare ämne att se?