Help me to determine which one is mdphp freebase and which one is hcl
NotAsImmortalAsBelieved Don't buy from me Member Joined Dec 3, 2023 Messages 7 Reaction score 2 Points 3 Dec 6, 2023 #1
WillD Expert Joined Jul 19, 2021 Messages 774 Reaction score 1,054 Points 93 06 Dec #2 Om båda produkterna löser sig i vatten är det salter (mest troligt)
NotAsImmortalAsBelieved Don't buy from me Member Joined Dec 3, 2023 Messages 7 Reaction score 2 Points 3 06 Dec #3 @William Dampier Ingen av dem löses upp i vatten btcboss2022 Don't buy from me Resident Joined Mar 15, 2022 Messages 650 Solutions 1 Reaction score 661 Points 93 Deals 8 By btcboss2022 06 Dec #5 Om det inte är upplöst i vatten finns det ingen HCL där, det är säkert.
btcboss2022 Don't buy from me Resident Joined Mar 15, 2022 Messages 650 Solutions 1 Reaction score 661 Points 93 Deals 8 By btcboss2022 06 Dec #5 Om det inte är upplöst i vatten finns det ingen HCL där, det är säkert.
NotAsImmortalAsBelieved Don't buy from me Member Joined Dec 3, 2023 Messages 7 Reaction score 2 Points 3 06 Dec #4 Båda köptes från samma leverantör. Varje prov har signifikant olika effekt, ROA rökning, inte vaping. Vad är det som gör skillnaden så signifikant?
Båda köptes från samma leverantör. Varje prov har signifikant olika effekt, ROA rökning, inte vaping. Vad är det som gör skillnaden så signifikant?
Mr Good Cat Don't buy from me Resident Joined Jan 6, 2023 Messages 280 Reaction score 112 Points 43 08 Dec #6 Bro... Jag kan inte säga vad det är för ämne, men mina ögon är våta och ögonlocken rycker. Gissa, varför? Du offentliggör bilden med dina fingeravtryck. Tror du att det är klokt? NotAsImmortalAsBelieved Don't buy from me Member Joined Dec 3, 2023 Messages 7 Reaction score 2 Points 3 By NotAsImmortalAsBelieved 08 Dec #7 jag är bara en användare. plus mdphp är lagligt i NL) ps. Och även om det inte var lagligt, hur skulle du veta att det är mina händer, Mr Good Cat Don't buy from me Resident Joined Jan 6, 2023 Messages 280 Reaction score 112 Points 43 By Mr Good Cat 08 Dec #8 Bara ett litet säkerhetsförslag för framtiden. Varsågod. Och förresten, kolla in det här reagenspaketet: det kan hjälpa dig att avgöra exakt vad som finns i din produkt Fullständigt testkitför reagens Testa med de bästa ★ Renhetstester ★ För 800+ ämnen ★ Diskret förpackning ★ Daglig leverans ★ Fri frakt tillgänglig protestkit.eu
Bro... Jag kan inte säga vad det är för ämne, men mina ögon är våta och ögonlocken rycker. Gissa, varför? Du offentliggör bilden med dina fingeravtryck. Tror du att det är klokt?
NotAsImmortalAsBelieved Don't buy from me Member Joined Dec 3, 2023 Messages 7 Reaction score 2 Points 3 By NotAsImmortalAsBelieved 08 Dec #7 jag är bara en användare. plus mdphp är lagligt i NL) ps. Och även om det inte var lagligt, hur skulle du veta att det är mina händer, Mr Good Cat Don't buy from me Resident Joined Jan 6, 2023 Messages 280 Reaction score 112 Points 43 By Mr Good Cat 08 Dec #8 Bara ett litet säkerhetsförslag för framtiden. Varsågod. Och förresten, kolla in det här reagenspaketet: det kan hjälpa dig att avgöra exakt vad som finns i din produkt Fullständigt testkitför reagens Testa med de bästa ★ Renhetstester ★ För 800+ ämnen ★ Diskret förpackning ★ Daglig leverans ★ Fri frakt tillgänglig protestkit.eu
jag är bara en användare. plus mdphp är lagligt i NL) ps. Och även om det inte var lagligt, hur skulle du veta att det är mina händer,
Mr Good Cat Don't buy from me Resident Joined Jan 6, 2023 Messages 280 Reaction score 112 Points 43 By Mr Good Cat 08 Dec #8 Bara ett litet säkerhetsförslag för framtiden. Varsågod. Och förresten, kolla in det här reagenspaketet: det kan hjälpa dig att avgöra exakt vad som finns i din produkt Fullständigt testkitför reagens Testa med de bästa ★ Renhetstester ★ För 800+ ämnen ★ Diskret förpackning ★ Daglig leverans ★ Fri frakt tillgänglig protestkit.eu
Bara ett litet säkerhetsförslag för framtiden. Varsågod. Och förresten, kolla in det här reagenspaketet: det kan hjälpa dig att avgöra exakt vad som finns i din produkt Fullständigt testkitför reagens Testa med de bästa ★ Renhetstester ★ För 800+ ämnen ★ Diskret förpackning ★ Daglig leverans ★ Fri frakt tillgänglig protestkit.eu