Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

TheDiscoking

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Är det fortfarande möjligt att få tillgång till RC-avsnittet genom att delta och bidra i fourms/grupper? Jag har inte så mycket kunskap om kemi, men jag vet en hel del om läkemedel och lite farmakologi.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Ja, det här är alltid relevant. Cirka 20 personer har tillgång till avsnittet och endast 2 eller 3 personer har köpt denna tillgång.
 

Bigskin7

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 19, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, förhoppningsvis kan jag få en inbjudan till rc-sektionen inom en snar framtid. Jag hoppas kunna bidra här mer snart om syntetiska noider
 

TheDiscoking

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Jag har redan lärt mig mycket och jag tycker att kemin är fantastisk. Jag är nybörjare i kemi förutom en kurs i gymnasiet så jag har tittat på You Tube.
 

Bigskin

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 27, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Det här är en slags ompostning här, jag kan inte komma åt mitt gamla konto. Jag är mycket intresserad av att gå med i rc-sektionen. Jag gav många års erfarenhet av grossistförsörjningen av cannabinoider och andra rc: er, jag letar efter nya källor för reagenser och nya syntesmetoder och hoppas kunna bidra till den fantastiska gemenskapen här
 

Selassi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2022
Messages
102
Reaction score
53
Points
28
God eftermiddag,
Jag skulle vilja ansöka till RC-sektionen.
Jag har gjort många olika typer av synteser också synteser från RCs som till exempel 3cmc.
Jag delar med mig av kunskap, hjälper folk med deras synteser och jag är aktiv här.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Välkommen till oss. Kolla upp det här. Åtkomst beviljad.
 

c69c

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 3, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag vet att jag är ny och jag postar inte riktigt om jag inte har något viktigt att säga. Jag har haft gymnasiekemi men är ganska mycket självlärd och lär mig ständigt. Jag har gjort många rp / i och dd bra och nu lär jag mig hur många andra sätt som är möjliga. Jag begär tillträde till r / c för att främja mitt lärande om det är tillåtet och jag blir mer aktiv när jag blir mer bekväm här. Plz&tyvm
 

Charlenedelarosa

Don't buy from me
Resident
Joined
Jul 11, 2022
Messages
8
Reaction score
4
Points
3
Ill vara så ärlig im bokstavligen i behov av en riktig ärlig källa för de starkaste cannabinoiderna möjligt att skicka uk ...
jag är inte den mest kunniga i detta men jag är väldigt angelägen om att lära mig ...
tack på förhand
 

PINTXPC88

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 20, 2022
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Sedan början av min relation med er har jag varit mycket intresserad av att få tillgång till rc-avsnittet. Jag ber vänligen om ert tillstånd att få tillgång till det. Jag har fått mycket kunskap från det här forumet hittills. Jag var angelägen om att utöka den. Så länge detta forum är aktivt Skulle jag gärna vara medlem här
 

orgasmatron

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 2, 2022
Messages
25
Reaction score
14
Points
3
Japp, om jag kan få råd om hur ofta man måste posta för att ha rätt till åtkomst (eller handlar det om kvalitet?)
Är betalningen ett sätt att få tillgång utan arbete eller är det nödvändigt men inte tillräckligt? För mig verkar det som om det förstnämnda är så.
Tack så mycket
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666

Det är inte frekvensen av publiceringar som är viktig, utan kvaliteten. Ja, betalning ger omedelbar tillgång för alltid.
 

Beeber

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 17, 2022
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Är jag berättigad att delta? Jag vill gå med i RC
Tack så mycket för din fantastiska plattform och kunskap.
 

bigusdickus

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 13, 2022
Messages
9
Reaction score
13
Points
3
RC mig pojkar! Snälla ni! Oroa dig inte, jag är inte här för att stjäla "recept" (lol) Jag är intresserad av vetenskapen om nya syntetiska vägar till psykoaktiva föreningar. Jag är så cool! Verkligen!

.... varför skulle jag betala när jag kan bidra? Är det inte mer värdefullt?
 
Top