Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

Doxi999

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 20, 2022
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
Hallå där,
Jag skulle vilja ha tillgång till "RC-sektionen", uppenbarligen är min registrering inte 1 månad gammal, men jag är här sedan början av detta forum i gästläge (antar att jag var för lat för att skapa ett konto). Jag är villig att dela med mig av all min kunskap till denna gemenskap
 

cantgetitright

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 23, 2022
Messages
1
Reaction score
2
Points
1
Hej, jag ville bara säga hej och presentera mig. Ville bara säga högt och presentera mig själv. CGIR till din tjänst. jag är en veteran från kriget mot droger. som de flesta av oss här föreställer jag mig. Jag har erfarenhet av synths, extraktioner, rening, upphandling, odling, etc. Om jag kan hjälpa någon tveka inte att fråga. en dag har jag tillgång till rc och jag kan verkligen lysa. ha en dag yall.
 

x9Ev3nTh0riz0n9x

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
God kväll, allihop. Ni kan kalla mig Walt. Jag växte upp med att lära mig att göra reduktioner av pseudo i en Birch-reduktion (modifierad med Li istället för Na). Jag skulle gärna vilja lära mig några av de nyare metoderna där ute och skulle vilja begära tillgång till forskningskemikalier. Fantastiskt att se en webbplats som denna, jag ser fram emot att lära mig mycket!
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Läs ovan, vi har många gånger talat om villkoren för tillgång till RC. Du kan inte få tillgång till den ännu, men allt ligger i dina händer.
 

x9Ev3nTh0riz0n9x

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 21, 2022
Messages
5
Reaction score
2
Points
1
Jag måste säga att jag är fascinerad av detta. Det är väldigt välkomnande att ha personal som är så intresserad av kvalitet. Väl mött, sir. Det är ett nöje att träffa er. Jag ser mig själv som en nybörjare i bästa fall, men förhoppningsvis kan jag bidra och hjälpa någon där ute. Med hänvisning till "målgruppen", vem är det, om jag får fråga? Eller snarare, vad är din uppdragsbeskrivning när det gäller den här webbplatsen?
 

holamen

Don't buy from me
New Member
Joined
Jan 4, 2022
Messages
3
Reaction score
4
Points
3
Hej jag hoppas att jag kommer att få tillgång till rc-avsnittet eftersom jag är killen som inte kan bifoga filer till inläggen men i dessa viktiga saker som att producera försäljning vet jag vad jag ska göra
 

caos420

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 2, 2022
Messages
6
Reaction score
2
Points
3
jag har inte för mycket kunskap och jag är ny här men jag börjar nu i denna bussiness nu och kommer att bidra med min erfarenhet snart, skulle vara till stor hjälp för att få tillgång till detta avsnitt
 

Lamorak

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 9, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
1
Tja, jag har sökt efter information här under 2 dagar mer eller mindre men jag har just skapat mitt konto, jag hoppas att jag i en framtid kommer in i RC-avsnittet, med detta meddelande skickar jag min välkomsthälsning
 

LittleFlame

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 12, 2022
Messages
8
Reaction score
3
Points
3
Hej, jag har en fråga,

Jag begär tillgång till RC:s sektion och jag är fast besluten att engagera mig i forumets liv och ge min kunskap till dem som kan behöva den.
Jag är mycket glad över att ha hittat det här forumet, det verkar vara precis vad jag har letat efter under en längre tid. Jag kanske stannar här en lång tid framöver.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Håll dig till oss genom att bidra till forumet. Då kommer du att få en inbjudan till RC.(y)
Skrev till dig.
 

Nefa

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 14, 2022
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Hej, jag kom hit från dread, jag var en aktiv säljare i mitt land fram till nu ... jag har svårt med kemi men jag har läst några av dina forum om att göra några av noids och fick verkligen mitt intresse. om jag accepteras kommer jag att försöka vara hjälpsam med gemenskapen om mina experiment lyckas
 

MethSpawner

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 13, 2022
Messages
9
Reaction score
3
Points
3
Var hälsad!
Jag är intresserad av att lära mig hantverket för syntetisk cannabinoidtillverkning. Jag ansöker om att få tillgång. Hoppas att vara en aktiv deltagare i detta forum och bidra så mycket jag kan och är i min kunskap.
 

chazchaz

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 11, 2022
Messages
9
Reaction score
2
Points
3
Jag ser fram emot att lära mig mer och att ge tillbaka till samhället
 

PossumKid

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 17, 2022
Messages
14
Reaction score
7
Points
3
Puh! Jag hoppas verkligen att jag kommer med.
Jag har också några bra synthar som jag vill göra, och kanske kan ni hjälpa till!
Sandmeyer-reaktion av GABA till GHB är mitt nästa projekt. Jag tänkte försöka med fenibut också.
Extraktion av Voacagine och dess dimerer från Voa. A. bark, och sedan omvandling till ibogaine verkar förvånansvärt lätt.
Fermentering av kava rot med Aspergillus oryzae mögel är en annan sak som jag har arbetat på och av ett tag. Det omvandlar stärkelserna till sockerarter, som sedan kan tillåtas bli etanol via dubbel jäsning. Det förstnämnda gör åtminstone grejerna mer smakliga, men huvudpoängen bakom processen är att jag har märkt en skillnad i subjektiva effekter, vilket jag tycker tyder på biokonvertering av kavalaktoner och liknande.
Åh ja. Hemmagjorda cannabinoider från dina vardagliga matoljor.

När jag har fått ihop mina medel och har råd att starta några projekt kommer jag att se till att lägga upp några saker!
 
Top