En och samma produkt men båda med olika materialegenskaper, intressant, jag visste inte att något sådant var möjligt... Litteraturen säger också något annat, produkten är bara stabil om den förvaras på rätt sätt, vid -20°C.
-->källa
Ja, självklart ser jag fördelarna med att smuggla grejerna som olja, mindre utrymme, mindre vikt och man kan lägga över skulden på köparen om grejerna inte blir bra i slutändan eftersom han får stå för det själv.
Och nej, jag har inte köpt någon olja på darknet, varför skulle jag göra det? Men jag kan göra uttalandet eftersom jag redan har rengjort tillräckligt med saker som gjordes av denna olja och det finns alltid förutom förlängaren, syntessmuts med i sakerna och verkligen mycket av det, äckligt.
Det finns två möjligheter, antingen säljs oljan inte riktigt ren, den bearbetades och rengjordes inte ordentligt, eller så sönderdelades oljan under transporten och felaktig lagring. Båda möjligheterna kan naturligtvis också mötas. Eller tvivlar du också på att det finns olika renheter av oljan?