Question Juridiska örter kommer att göra dig hög?

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Hej. Jag letar efter lagliga växter som kommer att göra mig hög. Jag använde kattmynta som te och det gjorde mig verkligen sömnig och lugnade mig. Känner du till några andra psykedeliska örter eller blandningar? Vänligen gör det enkelt att komma åt. Jag skulle vara mycket tacksam om du kunde hjälpa mig med detta.

Anarchy Labz

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
77
En kombination av blå lotus, valerianate och passionsblommete kan ge dig vissa effekter. Jag brukade dricka det och även om det inte gör mig hög slappnar det av mig så mycket, också vissa människor rapporterar psykedeliska effekter från denna kombination av blå lotus och passionsblomma, särskilt när de blandas med cannabis.

nakaramu

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Reaction score
0
Tack, jag ska försöka. Jag kommer att försöka. Hur många gram av dessa 3 örter ska jag lägga till? Har du några förslag?

View previous replies…

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
77
Oh shit I'm gonna try it tomorrow...not sure what substances I get to do this evening so don't want to take any maois, today

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,313
Deals
1
Theres also a couplemof foods tomavoid ifnyou take an maoi. Inwant tonsay tryptophan, like turkey is high in. Its been a long time since i even playednwith that stuff. 1 ounce of prevention is worth a pound of antitidote though, so you should ask Alexa, Siri, or whoever ease-drops your conversations

mycelium

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
77
Lol I'm paranoid and don't use those things, maybe the phone

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,313
Deals
1
Salvia? I wouldn't. Again but you can try it. What country are you in. Ill tellmyoun2hat plants will get you high there, its december, so not a great time for foraging, but you might findnsomething. Hownabout some sassy bark tea?