Metamfetaminsyntes från P2P via Al/Hg

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Varför uppstår bubbelbildning ingenstans i hexan? Och tvättning med varmt vatten med NaCl och bakpulver tar mycket föroreningar.

Om du använder metanol istället för IPA kan du dock göra en direkt extraktion från reaktionsblandningen efter tillsats av lut med hexan.
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Om du använder nitrometan i stället för metylamin behöver du inte heller göra coolin, plus att du kan destillera och återanvända din metylaminkälla. Mindre avfall och lägre kostnad
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Jag kontrollerar nu om det verkligen är dextro när jag gör kristall av det. När kristallen är tillverkad kanske jag lägger in den här. Jag måste också nämna att jag inte har de korrekta förhållandena ännu, jag måste göra fler reaktioner
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
efter vakuumdestillation måste jag också göra flytande vätskeextraktion med syrabas om du vill sätta torr hcl-gas i den annars måste du sätta frys. jag fick reda på hårt sätt.
 

wael gano

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
103
Reaction score
40
Points
28
Den här bilden visar reaktionen vid reduktion av nitrometan med saltsyra och tennmetall
För att producera metylamingas
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Har du arbetat med nitrometan tidigare? Jag har problem med att isolera produkten som jag förmodligen kommer att acified det i framtiden med citronsyra och sedan vakuumdestillera allt, och därifrån lägger man lut för att basifiera det igen och den ytterligare vakuumdestillera basen (och vatten då naturligtvis) och sedan extrahera distiliat med hexan och bubbla torr HCL-gas genom den.

Eller bara frysa den och omkristallisera den med IPA.
 

minnimus

Don't buy from me
Member
Joined
Nov 24, 2023
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Kan du förklara hur man använder nitrometan i stället för methlamin
i den här reaktionen?

Är det möjligt att göra
Använda RC-bränsle som betyder 10% nitrometan 90%metonol och blanda det med resten av receptet?
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Försök använda giftfritt aluminium-galinstanamalgam.
 

neoking8

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 7, 2023
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Tack för rådet. Kan någon bekräfta om det är bra att ersätta Al/Hg?
 
View previous replies…

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
Med ultraljud kan du aktivera Al-folie, jag tillsatte också galliumklorid när jag gjorde men reaktionen fortsatte inte tror jag som den borde men när du lägger till lut får du omedelbar vulcanreaktion (njut av det höga)
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Ultraljud fungerar bara för grignardreaktioner för att aktivera magnesium. Lägg inte till natriumhydroxid! Om galliumklorid inte aktiverar aluminiumfolien kan du prova Galinstan (Gallium-Indium-Tennlegering). Man värmer upp aluminiumfoliebitar och Galinstan i en degel och får då 90-95% aluminium och 5-10% Galinstan. Man löser P2P (Phenyl-2-Propanone) och etylamin i etanol och väteoxid (destillerat vatten, H2O) och tillsätter aluminiumgalinstan (Al/GaInSn) och värmer sedan upp det i några timmar för att få etylamfetamin. Om man använder metylamin får man metamfetamin. Om man använder ammoniak får man amfetamin, men i lägre utbyte. Devil Springs och Everclear har hög etanolhalt. Galinstan är återvinningsbar och återanvändbar.
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Man tillsätter inte natriumhydroxid (lut) eftersom det skulle förorena galliumet.
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
hej riktigt bra innehåll sir inte en bra kemi bakgrund men bara en fråga kan vi använda p2p erhålla formulär

Fenylaceton (P2P) syntes via BMK-etylglycidat och ångdestillation

i denna metod
 

Consider

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Är denna procedur verifierad, ibland kommer de bara att publicera en procedur som inte är verklig,
 

idkyouthink

Don't buy from me
New Member
Joined
Dec 25, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag behöver en kemist i mitt liv!!!
 

jasper

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Nov 4, 2023
Messages
15
Reaction score
5
Points
3
Kan vi använda metanol i stället för etanol eller IPA
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
IPA tillåter dock skiktning av oljan, vilket innebär mindre avkokning / isolering.

Se till att du ÖVER använder lut för att neutralisera nitrometan eftersom du kommer att extrahera det. Jag föreslår personligen att du använder metanol och hexan för extraktion.

FÄRGA AV ALUFOLJAN innan du tillsätter lut eftersom du får aluminiumoxid i ditt hexanskikt, omöjligt att rengöra om du inte använder celit eller vakuumdestillerar.

om du inte använde tillräckligt med kaustik kommer nitrometan att bilda en aezotrope med freebasen och destillera den genom dina pumpar.

Det enda som skulle kunna fungera, men som ännu inte har testats, är att extrahera med hexan om man använder metanol och syra med citronsyra och sedan destillera bort nitrometanet och sedan freebasera oljan igen och destillera.
 

virus0815

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 30, 2024
Messages
5
Reaction score
0
Points
1
kan svavelsyra ersättas med saltsyra?
 

Jordan Belfort

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 10, 2023
Messages
128
Reaction score
60
Points
28
om du startar almgam skulle du vilja lägga till lite svavelsyra.

För kristallisering, ja du kan använda svavelsyra om du vill röka sulfatet men jag föreslår HCL.
 

lalalander

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 17, 2023
Messages
50
Reaction score
20
Points
8
Kan vi omvandla den fria basen till metamfetaminhydroklorid med 37% saltsyra? I vissa videor har jag också sett att den fria basen omvandlas direkt till hydrokloridsaltet med torr HCl-gas utan användning av toluen. Varför är det så?
 
Top