Forskning Kemikalier Testgrupp

Plantguy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Hej glitchy, jag är superintresserad av dissoserna ju bättre säkrare och nyare desto mer lanserad är jag mot förståelse värre än en; som fortfarande tittar på tv regelbundet. Ge mig en pm Jag är inte säker på vad du har tillgång till Jag lutar mycket mot hxe eller oxo pce-kombinationerna. Och jag är också i oss. Jag har studerat kemi, växter svampar sedan jag var 12, ja jag vet nästan varje enskild fn-växt <~ mitt namn Jag kan inte köra min bil utan att andrahandsidentifiera varje trädbuske som tänker på mina apoc-samlingar, vilket påminner mig om att jag måste gå en 10 mil promenad för en massa skit. (Mina ögon rör sig bokstavligen genom växternas linjer) och det är så du kan fiska ut mig om du någonsin kom över mig. Jag går och tittar ner och mot nästa linje av växter. Så mitt intresse är naturligt och mycket aggressivt. Thx och lycka till hoppas att få ett meddelande snart.

mycelium

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
35
Damn, plant guy, sounds a lot like me.
I can spot various herbs in the wild, can spot trichocereus cacti in people's yards, at 40mph. And I sometimes go into fits of nerdiness, telling people "it looks like a moss but it's a lichen, and it is nature's antibiotic, and just have a cup of tea. The active chemical is called usnic acid, bro it's amazing"

matmotoken

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
8
hello can anyone provide a sample (amp/meth/2 mmc/4mmc) or some similar stimulant with delivery to Sweden?? thank you

rogueExperimether

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
  • What kind of substance do you want to try?
Amphetamine, Crystal Meth, NEP, Meth racemic, 4MMC, 3MMC
  • Do you have an idea of the substance you want to test?
Yes, we've got professional noses. I'm sick of those shits listed on the streets for so long.

I'll provide a full and honest review -from mailing to consumption.

• What country will it be shipped to
    EU / Hungary.

Greetings!
- rogue.

Haruwua

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Heyou there! I just wanted to ask what happened to this project? Never really seen or heard any updates in here… Did anyones application ever get accepted? Any news?