Question krydda hjälp

helion60

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hej alla, jag skulle vilja ta reda på om det finns några anständiga kryddor (K2 / legala höjder) butiker som skulle leverera till EU eller Storbritannien?
2: a frågan är om jag skulle kunna få alla saker som krävs för att laga lite själv (jag har människor i östra eu som kan köpa det om det finns tillgängligt där men jag är inte säker på vilka produkter jag letar efter ännu) jag har läst mycket på detta forum (jag har ingen aning så långt som kemi går) jag minns tillbaka på dagen att jag brukade få den här produkten som heter damnesia (bild1&2) om det skulle finnas en plats där jag kan köpa det eller någon kan hjälpa mig med några tips eller en länk till en handledning om hur man gör det, tack.

Attachments

• MW9BRInKvO.png
    MW9BRInKvO.png
    134.8 KB · Views: 257
  • UY9lQqr4DF.png
    UY9lQqr4DF.png
    82.2 KB · Views: 238

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
727
På senare tid har det varit svårt att köpa syntetiska cannabinoider för tillverkning av rökmixer. Vi hoppas verkligen att en av våra användare kommer att kunna organisera ett synteslaboratorium och sälja noider.

malayboy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
35
ya men så mycket scammer-leverantörer, fortfarande på väg att köpa kemikalier och testleverantörer, har hastigheten blivit oväntat långsam

TheDiscoking

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Vet någon vad min leverantör menar med att köpa ADBB? Jag kan inte hitta ett konsekvent svar.