Jag vet att det här är ett gammalt inlägg, men om någon annan söker efter amfetamin är en bra ursäkt läkemedlet Bupropion, det finns som ett antidepressivt medel som heter Wellbutrin. Ännu lättare att få tag på är kombinationen Bupropion+Naltrexon för "hantering av kronisk fetma" eller rökavvänjning, med varumärket MySimba.
@MadHatter
Nitroetan och Nitrometan används båda i RC-modeller i "nitromotorer", det är något med små bilar eller vad fan de är som folk tävlar, tydligen letar de efter den ökningen (tydligen förstör det motorn över tiden dock?), Det faktiska bränslet används tydligen i modeller i skala 5: 1 eller större. Bästa alternativet skulle vara att hitta en plats där du kan tävla med dessa saker och ta upp det som en hobby, jag slår vad om att det är precis som med kulor i Europa ... du kanske inte har ett tillstånd, men om du tillhör en skytteklubb är det inga problem att få ett fodral ... Nitroetan har jag sett listad under varumärket NIPRON som ett bränsletillsatsmedel OCH även som ett motorrengörings- och avkalkningsmedel... de flesta nitroföreningar kan användas som lösningsmedel av någon konstig anledning antar jag...
@Metylamin
Tillverkning av bekämpningsmedel... Tillverkning av NMP-lösningsmedel ... Flera användningsområden inom jordbruket...
Metylamin i sig kan vara en svår fråga. Beroende på vilket lösningsmedel du använder för att lösa upp metylamin får du en annan förening, så om jag var du skulle jag se vad lösningar av metylamin kallas och sedan vad de används för, du skulle förmodligen få en mycket större lista på det sättet och kunna välja dig själv en ursäkt därifrån mycket lättare.