Trans ,4methylaminorex the real ice the king of stims

Stretcher5335

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 20, 2022
Messages
16
Reaction score
9
Points
3
Fermentering av bensaldehyder... Det låter som om alla vill göra det, men aldrig gör det. Och det finns många av er som letar efter svar när det inte finns någon som kan ge svar i verkliga livet. Som med alla jäsningar kommer allt ner till mediet, jästen och temp. ALLA INGREDIENSER SOM LISTERAS ÄR VÄGDA OCH DILUTERADE I VATTEN FÖR FÖRBEREDELSE AV 800 cm
Medium A Medium B Medium C
PEPTONE 4,8 g PEPTONE 4,8 YEAST EXTRACT 4,8 g
Natriumpyruvat 49,3 g SURCOSE 80 g SURCROSE 80 g
CITRINSYRA 8,4g CITRINSYRA 8,4g AMMONIUMSULFAT 7,32g
MAGNESIUMSULFAT 0,4g PH BEHÖVER VARA 4,5 FÖR BÅDE A OCH B POTASEIUMDIHYDROGENFOSFAT .8g
PH BEHÖVER VARA 5,5
 

Lordoftheshard 2

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 29, 2023
Messages
78
Reaction score
42
Points
18
Kan du förklara mer ingående hela proceduren och saker som är lättare att förstå för idioter som jag
Medium A vad det. Består av
Medium B samma som ovan
Medium C samma som ovan
och det fullständiga förfarandet whi hur länge att lämna varje medium vilka temps och så vidare och i lekmannatermer
Jag är tacksam för din kunskap en skulle gärna producera min egen noreph
 
View previous replies…

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
I mitt huvudmedan människor kan ha gjort det tidigare hoppas jag säkert som skit att människor visste vad de gör. Eller så läser jag fel och det finns inget att frukta ... hur som helst, den slarviga forskaren borde inte ens arbeta med cyanogenazid, eller cyanogenbromid eller något liknande, men man kan aldrig veta vad dårar kommer att göra. Föreningen har cirka hundra referenser i litteraturen, varav en stor andel är teoretiska och beräkningsmässiga. De flesta av de övriga är fysikalisk kemi, där man studerar dess sönderdelning och reaktiva egenskaper. Det finns några få artiklar som faktiskt använder den som reagens i synteser, men jag tror att de kan räknas på fingrarna, vilket är ett bra tillfälle att påminna sig själv om varför de fortfarande sitter kvar.
https://www.science.org/content/blog-post/things-i-won-t-work-cyanogen-azide

Jag
föreställermig att någonär rädd för attde inte undviker vatten och starka syror, vilket kan leda till att hydrazosyra bildas, som är mycket giftigt, flyktigt och explosivt. Men du vet att jag bara tänker högt...
 

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
Jag ser att det här är cis vs trans... Hursomhelst ska man inte jävlas med cyanidsalter om man inte förstår...
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Jag hatar verkligen att vara den killen som s**** på allt men jag har haft ,4mar och jag ska säga att det är den mest överskattade sedan jag försökte quaalude för första gången jag menar Phentermine var den enastående vinnaren av den tiden det är bara min åsikt men amorex kändes hemskt jitterig som en riktigt dålig version av tre MMC Jag vet inte var dessa människor fick sina rapporter från kanske jag är den som inte fick den sanna föreningen allt jag vet är om det var allt de sa att det var att det skulle vara i produktion, särskilt eftersom de har provat alla utom några få av bror- och systerföreningarna, av vilka många var mycket giftiga Jag vet inte att jag hoppas att någon skulle sätta mig rakt på detta men ingen kommer att ändra mig om kvalitet den värsta Soma rip off någonsin
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Jag är inte ens särskilt rädd för kemin, jag tycker bara att saften inte motiverar pressningen.
 

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
Det är 3,4-metylendioxiaminorex (MDAR) som är juvelen i kronan. Vi lät cirka 100 personer prova det och rapporterna var, ja, översvallande. En person skrev "den bästa upplevelsen jag någonsin har haft på någon drog; laglig eller olaglig". I huvudsak är de subjektiva effekterna halvvägs mellan MDA och MDMA.
 

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
Samma CARL gillade ... den 2 mar eller 3 mar mer än 4 mar.... ändå ... tror att saften inte motiverar pressningen.
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Då måste jag ha haft rätt, det fanns en komplett total s***-parti som gick runt för ungefär 6 år sedan från en mycket välkänd kinesisk ung dam under den tiden de flesta av de första par partierna var kompletta s*** av allt de först syntetiserade så jag skulle stå korrigerad och älska att ha fel
 

azides

Don't buy from me
Resident
Joined
Jan 5, 2024
Messages
48
Reaction score
9
Points
8
Har din produkt laboratorietestats... helst med NMR?

Kineserna kommer att hävda att det är en sak men skicka dig något som är 100 % annorlunda
 

testint

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 26, 2023
Messages
125
Reaction score
68
Points
28
Ja, kinesiska leverantörer tillhandahöll NMR med en enda topp som eventuellt dolde några giftiga reaktanter så jag borde inte vara arg på en förening
 
Top