Vad i helvete? Jag tror att du har gått vilse, kompis. Universitetsbiblioteket ligger här intill. Gå och plugga din doktorandskit och var jävligt tyst. Kom ihåg, det är biblioteket... Man pratar inte i ett bibliotek.
Nej, men allvarligt talat, om du är smartare än alla oss här, varför gör du inte det här själv? Varför läste du ens dessa inlägg om du kan göra det helt bra på egen hand?
Låt mig berätta en hemlighet om kemi. Det handlar egentligen inte så mycket om böcker som du läser än den praktiska erfarenhet du har i ett labb. Att du läser om en procedur gör dig inte kapabel att utföra den i en verklig miljö. Jag förnekar det här skitsnacket. En hemlig kemist som finansierar sitt eget labb kan känna till kemi mycket bättre av den enkla anledningen att han har gjort så mycket mer procedur som aktivt hjälper kunskap än kemistudenter som knappt går in i det faktiska labbet (talar av erfarenhet).
Den del som gör mig rasande är inte att du kallar en dålig produkt utan att du kallar människor för att de inte har studerat kemi. Du vet att kemi är en naturvetenskap. Vem som helst kan bli kemist om de bara förstår lagarna och tillämpar dem korrekt i praktiken.
Jag sa inte till din mamma att hon inte kan få barn för att hon inte är smart nog att göra det "ordentligt".
Det bästa är att jag inte ens är en "dropout" som en egobaserad individ som du skulle kalla det, men ändå spelar du hjältekortet låter super arrogant för mig av någon anledning ...