5cl-adb-a (MDMB-4en-PINACA) Synteseinfo og spørgsmål

rcprecursorUSA

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 12, 2024
Messages
5
Reaction score
14
Points
3
Et andet spørgsmål, jeg har - er 2-3 timers omrøring og opvarmning tilstrækkeligt til at drive denne reaktion til ende, eller skal jeg bruge 4-5 timer som nævnt i nogle andre beskrivelser?
 

rcprecursorUSA

Don't buy from me
Member
Joined
Jan 12, 2024
Messages
5
Reaction score
14
Points
3
Jeg lavede TLC, efter 3 timer konvertering næsten 100%, 4 timer ingen forløber præsenteret (ideelt set gør 3-4 timer, men 2-3 timer er normalt også fint)
 
View previous replies…

CremdelaChem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jun 1, 2024
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Deals
1
Dette er faktisk min tekst, som denne bruger lige har genindsat og tilføjet nogle spørgsmål. Jeg plejede at arbejde med denne person, men jeg har hørt nogle klager over dem for nylig. Tak for komplimenten for mine forklaringer. Jeg er helt enig i din analyse af den nuværende tilstand på det kinesiske marked, meget indsigtsfuld. Alt for mange kinesiske leverandører tager bare genveje i produktionen, renser ikke eller foretager nogen form for analytisk verifikation af deres forstadier, bare af grådighed. Det betyder, at så mange kunder verden over køber meget urene forstadier og bruger dem til at producere urene produkter med ukendte og muligvis giftige/farlige biprodukter. Det er meget trist, og det er derfor, jeg opfordrer alle producenter af slutprodukter, der har mulighed for det, til at udvise rettidig omhu og sende deres produkt til tredjepartstest for analytisk verifikation af renhed og identitet via GCMS/LCMS/HPLC/NMR osv. Hvis du sælger produkter til slutbrugere uden at gøre dette, er du uansvarlig, og du sætter folks sundhed og liv på spil.

Hvis nogen har brug for tips til tredjeparts testfirmaer, der kan gøre dette til rimelige priser i USA, så send mig en PM. Bring ikke jeres kunder i fare. Grådighed og uvidenhed er roden til det meste af denne ondskab.
 

CremdelaChem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jun 1, 2024
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Deals
1
Jeg opfordrer også STÆRKT alle producenter til at tage sig tid til at lære denne mere avancerede 2. ekstraktionsmetode. Analytisk verificeret 5f & 5cl fremstillet ved bare at smadre produktet i isvand med den første metode har næsten ALDRIG højere renhed end 70-80%, og hvem ved, hvilken slags andet junk du efterlader i det endelige produkt.
 

benz4k

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Feb 2, 2024
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
brugte du is eller dcm-ekstraktion, prøvede denne opskrivning til mdmb-5br-inaca, omrør 4 timer ved 80C, men der er ikke pulver i isvand, kun noget olie
 
View previous replies…

CremdelaChem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Jun 1, 2024
Messages
11
Reaction score
16
Points
3
Deals
1
Og en anden ting - hvis du over- eller underopheder denne reaktion, vil du også stå tilbage med et slutprodukt, der sidder fast opløst som en olie. Hvis du står tilbage med en olie, er der metoder til at omkrystallisere pulveret fra olien og et opløsningsmiddel, men de er noget indviklede for en ny kemiker. Det kan dog sagtens lade sig gøre med den rette instruktion, bare sig til, hvis der er brug for vejledning.
 
View previous replies…

incomecam

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 27, 2024
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Jeg er interesseret i det færdige produkt, kan du pege mig i den rigtige retning?
 

Celdren

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Apr 20, 2024
Messages
6
Reaction score
4
Points
3
hvad er ingrediens nr. 1, og hvordan får man fat i den? hovedingrediensen
 

Spraypourmagicnotfound

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 10, 2023
Messages
30
Reaction score
8
Points
8
mdmb-inaca, du kan købe eller syntetisere
 
View previous replies…

janet@gmail

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 10, 2024
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Ja, jeg har brug for vejledning, hvis jeg køber fra dit websted (MDMB - INACA), er det stadig tilgængeligt?
Hvad med kvaliteten?
 
Top