5cladba kit , hjælp info

sirmtr

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
SECATNo83u

Er der nogen, der ved, hvilket stof der kommer ud af ovenstående opskrift og deres syntese? analyseret på laboratoriet?

Er der nogen, der kender slutproduktets kemiske formel eller navn?

bmkadbbsupplier

Don't buy from me
Resident
Reaction score
20
Deals
1
Jeg ved, det er 5cladba, kan du dele den syntetiske sti video eller erfaring i forummet? thx

Wrinkler

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Jeg prøvede dette en gang og havde ikke meget held, men dette er, hvad en leverandør gav mig! IGEN MISLYKKEDES DET PÅ EN ELLER ANDEN MÅDE, OG JEG HAR INGEN ANELSE OM HVORFOR.

!!!! TAG IKKE DETTE SOM ET SIKKERT RÅD. JEG DELER BLOT, HVAD EN LEVERANDØR GAV MIG, OG DET BLEV IKKE GODT FØRSTE GANG!!!!!

Hovedmaterialet 1 kg Jeg er ikke sikker på, hvad dette er.
DMF CAS 68-12-2 3L
850 g kaliumcarbonat CAS 584-08-7
5brom-1penten 500g
Trin 1
Sæt DMF i maskinen, og start omrøring, og sæt derefter alt hovedmaterialet i. Vent ca. 10
minutter, læg 850 g kaliumcarbonat i og tænd for opvarmning, oprethold opvarmningshastigheden
Sluk for opvarmningen, når den når 55 grader.
PS: Kaliumkarbonatet vil ikke synke til bunds, hvis det reagerer tilstrækkeligt.
Trin 2
Rør rundt i et minut, og kom brompenten i dråbe for dråbe langsomt.
vil temperaturen langsomt stige.
Trin 3
Når bromopentenen er helt tilsat. Hold øje med temperaturen i maskinen, og tænd for varmen.
Hold temperaturen på 85-90 grader i 3 til 4 timer.
Trin 4
Sluk for opvarmningen efter 3 til 4 timer, og vent med at køle ned til stuetemperatur.
Hvis du vil køle den hurtigt, skal du fylde den med isterninger.
Trin 5
Kaliumkarbonatet skal vaskes helt af. Ellers vil renheden af det færdige produkt blive reduceret.
Kaliumkarbonat er opløseligt i vand, hvilket betyder, at alt kaliumkarbonat allerede er vasket af.
kaliumkarbonat allerede er blevet vasket af med vand.
Forbered isvand (4-5 gange DMF) i en beholder, isvandet betyder knust is med vand ved lav temperatur under 20 grader.
vand med lav temperatur under 20 grader. Sæt den afkølede reaktionsvæske i isvand langsomt.
Der vil være hvid eller lidt gul farve, der begynder at blive adskilt.
30 minutter efter at have lagt al den afkølede reaktionsvæske i isvand, omrøres langsomt med en hastighed på
100 ruller pr. 2 minutter. gentag denne proces tre gange, indtil vaskevandets PH er 7 eller under 7.
under 7, og filtrer derefter det faste stof. Den hvide pulverfilterkage er det færdige produkt.
Trin 6
Tør det faste stof, det kan lufttørres ved naturlig temperatur

Mr.Ben

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
Deals
2
For det første er materialeforholdet forkert. Det første skridt er at få styr på materialerne.
For det andet skal maskinens hastighed og temperatur passe sammen. Hvad er omdrejningstallet på din mixer? Temperaturkontrol involverer en skiftende proces.
Ved tørring af produkter er produktets smeltepunkt 45 grader og kan ikke opvarmes og tørres.

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
124
Deals
38

Mr.Ben

Don't buy from me
Resident
Reaction score
11
Deals
2
Din leverandør giver dig ikke den korrekte opskrift.
Og kan de ikke følge dig gennem hele produktionsprocessen?

Wrinkler

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Jeg har købt dem fra TGRC. Jeg har en ny metode nu. Hvem sælger kits? Jeg vil altid gerne have flere.

Wind

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
i supply kits

yourstruly

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Please not sure if this is allowed just asking need help with finding supplier 5cl and 5f

Wrinkler

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
William hjælper mig med at gøre dette sæt færdigt. Jeg har alle hans instruktioner og et nyt sæt at starte med. Jeg elsker dette forum, fordi alle er så støttende. Mange tak til jer alle sammen. Forhåbentlig kan jeg donere 100 USD meget snart.

johnnyppp

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
3
Kan du dele din nye metode? Jeg havde 2 forkælede oliesæt😭😭

yourstruly

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Im trying to write to William myself can you help me please I need to know how to make my sheets white using 5cl 10grams with 2oz of acetone on each sheet no Stainless please

View previous replies…

Wrinkler

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
11
Yo my bad yall, i couldnt ever get these comments to load.

Send me a private message if you would like to know more.

I have made 7 Full kits with success that provides a beautiful clean huge ass 1.2 kilogram rock. I mean its beautiful each time like a quarts stone. Super easy to measure blends so people are not having a bad episode.

dont be that dangerous dick head who hurts people. provide something safe to world. use wisely

Redroom

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Reaction score
6
Deals
3
We not only provide customers with precursor materials, but if the customer does not know how to cook, we provide detailed cooking techniques and follow-up guidance throughout the process.

William D.

Expert
Reaction score
1,319
Offer other methods without heating. I think you know these methods, and this is needed for some buyers. If you do not know, then write to me. This will add part of the sales and production of an additional quantities of products.

yourstruly

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
Hey im new to all this please forgive me an advanced ive been gone almost 20yrs every since I was 15yrs old I didn't learn much in there other then to survive home now for 3 months. Can you please give me a video on how to cook 5cl and 5f and maybe help with finding a real supplier of such product hope this is allowed please lmk if not im sry please help thanks

rchub

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
One of the most used precursor is MDMB-INACA, cas NO: 2709672-58-0. Detailed and proffesional chemical reaction instrucation can be found in this forum. This is a forum with serious chemical knowledge.

hwchem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
7
I think your supplier is trying to give you instructions on how to get the finished product from the precursors (MDMB-INACA, cas NO: 2709672-58-0)
But if you want better guidance, please tell me and I will help you

William D.

Expert
Reaction score
1,319
Do you sell intermediate reagents (precursors) or are you teaching complete synthesis?

hwchem

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Reaction score
7
yes, We sell precursors, and we can provide precursor synthesis methods (including pictures/text/videos), but we have not disclosed how to synthesize precursors.

Bagman

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
5cl come out when complete and if you have enough ice water it will come out solid. Also if oil after the ice water bath it turn solid after 30min of air dry

Bagman

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
0
I'm willing to help you with ur next cook if needed