Højeste udbytte og kvalitet NOIDS Precursor (5FADB/5CLADB/ADBB/FUB/JWH/Sgt osv. ) og levering af råmaterialer, 100% positiv feedback, 100% sikker forsendelse.

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

Hav en god weekend, alle sammen!🎉

Hvis du har nogle særlige krav til de færdige produkters farve, så lad mig det vide på forhånd, så kan jeg forberede det specielt til dig!💰Kærlighed og velstand

Kærlighed og velstand🎆
EQ9lztaAyx
EQ9lztaAyx
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Det er hovedårsagen til, at vi altid gør vores produkter overvejende hvide, fordi hvid let kan omdannes til enhver farve, mens andre farver ikke kan omdannes til hvid! Hvis du vil lave papir, tror jeg, at vores produkter helt sikkert er dit bedste valg!
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Afsendelse af varer📦📦💰💰🫰🫰
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Tak for jeres feedback, fred og velstand🍀🎇🎆

XxT4lErMIQ
WqySY09I4X
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
X6aX3O72K8

Kære venner🥰:
💌Da der har været folk, der har forsøgt at snyde på telegram ved at udgive sig for at være vores konto, har vi for at forhindre nye kunder i at blive snydt købt den betalte konto @flyrc for at være vores eneste konto og nulstillet kanalen til offentlig, så folk kan hente den.🔝
Kanalen vil bruge vores tidligere konto @FLYRCLAB, og vi har opdateret vores konto på bbgate-fora med samme tid, kontoen bruger den unikke konto @flyrc, 💍igen vil jeg gerne udtrykke min taknemmelighed over for hr. @HEISENBERG, der hjalp os på foraene og hjalp os med at få forumkontoen @flyrc.💐
💋Vi har også oprettet en privat gruppe, som kun kan tilgås efter min invitation, og som indeholder, hvad jeg anser for at være mine bedste kunder (jeg foretrækker at kalde dem partnere!)💘. Jeg vil lægge flere oplysninger og billeder ud i den private gruppe, som jeg tror vil være nyttige, som en måde at undgå den potentielle risiko for, at fotos og sms'er bliver stjålet af svindlere eller konkurrenter (for det meste sælgere).😜
🫰Endelig, hvis du er usikker på en handel, så gå til bbgate-forummet og start en escrow-handel, vi vil altid støtte dig med en escrow-handel for at sikre en sikker handel.💰
Jeg håber, at I alle får en god dag!🎉
Bedste ønsker❤️
Fra @flyrc
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Du vil aldrig blive skuffet over kvaliteten af vores forstadier! Hundrede procent unikke
VtHluaPWpN
 

noimNeb

Don't buy from me
Member
Joined
Dec 26, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Sælgeren er en utrolig oprigtig person, og synteseprocessen gik glat med sælgerens hjælp! Tak for hjælpen.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Undskyld det sene svar, tak for din feedback, hav en god dag min ven
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Meddelelse om optagelse af 46 stoffer, herunder bromorfin, på den supplerende liste over kontrollerede varianter af narkotiske stoffer og psykotrope stoffer, der ikke er i farmaceutisk form
I overensstemmelse med de relevante bestemmelser i forordningerne om administration af narkotiske stoffer og psykotrope stoffer og foranstaltninger til overvågning af narkotiske stoffer og psykotrope stoffer i den ikke-farmaceutiske kategori har ministeriet for offentlig sikkerhed, den statslige sundhedskommission og den statslige lægemiddeladministration besluttet at medtage 46 stoffer, herunder buprenorphin, i det supplerende katalog over kontrollerede varianter af narkotiske stoffer og psykotrope stoffer i den ikke-farmakologiske kategori (for detaljer, se venligst vedlagte tabel).

Denne meddelelse træder i kraft fra den 1. juli 2024 og fremefter.









Ministeriet for offentlig sikkerhed National Health and Health Commission State Drug Administration

16. juni 2024
JR7B62FDl0
NaAFhLbrfT
B8EZntKWNX
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Kære venner❤️:
🍀Den internationale dag mod stofmisbrug den 26. juni kommer snart, og vi har modtaget nyheder om, at der vil blive afholdt et vigtigt møde i Kina i juli, hvor inspektionen vil blive streng, så for en sikkerheds skyld planlægger vi at tage en pause i en periode (det bliver ikke længe. Måske en uge eller to. Vi er ikke sikre endnu.) efter at have solgt dette parti af lageret, bedes du betale i tide for de kunder, der har indkøbsplaner.
Jeg elsker jer alle sammen!❤️❤️
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
0QCAmIGaVo

Kære venner.❤️
➕Jeg kan ikke vente med at fortælle jer den gode nyhed: Vi er tilbage på arbejde! Ordrer modtages nu, og ligesom vi gjorde under det kinesiske nytår, vil vi sende ordrer i den rækkefølge, de er betalt, og den første forsendelse forventes at blive sendt ud den 10. juli.
💘Tak for jeres tålmodighed og tillid, vi vil fortsat garantere kvaliteten af forstadierne til jer! Jeg tror på, at vi kan arbejde sammen om at blive bedre og bedre!
💐De bedste ønsker til dig og din familie, hvis du har behov for at bestille, så kontakt mig i tide, tidlig betaling og tidlig forsendelse! Kærlighed og velstand✨
t.me
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Nu tilgængelig for bestillinger💪

BCKdNuhSp3
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
➕Selvom forbuddet ikke involverer vores produkter, men på nuværende tidspunkt (efter 1/7/2024) er mange andre kinesiske leverandører stadig i ulovlig transport og salg af produkter på forbudslisten, hvilket resulterer i, at næsten alle produkter vil blive sendt til det kinesiske toldlaboratorium for at teste, ud over perioden 15. juli og 18. juli, den kinesiske regering til indkaldelse af møde på højt niveau, normalt under mødeinspektionen vil blive streng, for ikke at henlede opmærksomheden, for sikkerheden, kan forsendelsen muligvis blive forsinket til den 18. juli (inklusive ingredienserne), vær venlig ikke at bekymre dig om det, for at sikre absolut sikkerhed er forudsætningen for et langsigtet samarbejde med os, jeg ønsker jer alle en god weekend!💐💐
 
Top