Jeg har været ude af spillet i årevis ... jeg kørte en operation i et stykke tid, hvor jeg lavede 250 g batches ved hjælp af Al/Hg-metoden. Jeg har lavet mdp2p hele vejen fra barbering af sass rodbark, indtil jeg opdagede PMK glycidate. STOR spilskifter lol. Anyways ive fundet myseld komme tilbage i handlingen igen og har indkøbt en PMK leverandør. Jeg bestilte 2 kg olie fra dem (de sad i fryseren i et år, mens jeg byggede laboratoriet ud) Jeg destillerede dem, og de var meget gule. alligevel gik videre gjorde min al / Hg reaktion og lav og se ikke få en enkelt ting ikke et gram ... og husk, at jeg kørte denne reaktion i årevis, jeg kender den som bagsiden af min hånd ... så jeg sagde fuck it the shits gone bad. Jeg smed det ud og købte noget pmk-glycidat. Hvilket bringer mig til mit spørgsmål. da jeg plejede at destillere min pmk-olie, fik jeg altid vandhvid smuk mdp2p, der aldrig frøs i dybfryseren ... blev meget tyk som sirup, men frøs aldrig. Jeg er lige færdig med at destillere omkring 1.2l i går aftes og stak det i fryseren, og det hele er frosset til smuk superhvid klar krystal. Er dette normalt? Jeg kan ikke huske, at min mdp2p fryser.
også bare at komme her, dette er et smukt sted, jeg savner bikuben. leder efter en reaktion til brug af methylamin hcl og ikke behøver at gasse det, og en nabh4-rute, så jeg kan skalere til mindst at gøre 1 kg ad gangen. jeg vil ikke rode med de små 250 reaktioner længere, og jeg hader at skære så meget folie. nogen har en god tråd? Jeg så, at nogen sendte labtops gamle nabh4-rute, men han gasser ... jeg vil bare opløse det i methanol ... er der en anden metode til det?
Tak familie, der ser frem til dette nye websted og til at spørge folk, der er mere erfarne end mig.
også bare at komme her, dette er et smukt sted, jeg savner bikuben. leder efter en reaktion til brug af methylamin hcl og ikke behøver at gasse det, og en nabh4-rute, så jeg kan skalere til mindst at gøre 1 kg ad gangen. jeg vil ikke rode med de små 250 reaktioner længere, og jeg hader at skære så meget folie. nogen har en god tråd? Jeg så, at nogen sendte labtops gamle nabh4-rute, men han gasser ... jeg vil bare opløse det i methanol ... er der en anden metode til det?
Tak familie, der ser frem til dette nye websted og til at spørge folk, der er mere erfarne end mig.