- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 38
Jeg er glad for at kunne byde dig velkommen. Så min rapport om syntesen af mephedron. skriv uden humør, fordi der i slutningen af syntesen blev lavet en fejl. om dette vil du lære i slutningen af artiklen. og så alt i orden.
Jeg fik en tester til 4mmms.
Den indeholdt methylamin, bk4, acetone, dichlormethan og syre.
Og så trin et. Det er nemt.
Hæld 100 gram bk4 i vores kolbe (jeg havde en 1-liters kolbe).
Mål ca. 350 ml dcm op.
.
efter at bk4 var helt opløst i dcm
Vi tilsætter methylamin i portioner, så temperaturen ikke stiger over det normale. Så methylaminet hældes op, hullerne proppes til, og der sættes et termometer på...
Temperaturen begyndte at stige fra det første minut. great!!!!
Så venter de kedeligste timer. I mit tilfælde 2 timer og 30 minutter (og husk at blive ved med at røre og kigge på termometeret).
Når den rette tid er gået, sætter du vores kolbe og venter på en klar adskillelse af lagene.
og så er lagene adskilt, som du kan se på billedet, lad os gå videre til skylning.
Jeg glemte at tage et billede. Det er skide kompliceret. Tilsæt 100-150 ml destilleret vand, blød godt op. det øverste lag til bortskaffelse (i mit tilfælde til udlevering) og så videre, indtil lugten af methylamin er væk. det tog mig 4 vaske.
Det er det her, der skal skrottes. Jeg tilsatte lidt dichlormethan og piskede godt, og det er, hvad vi fik.
Tag det nederste lag og send det til hovedmassen....
men det er det folkens, på dette tidspunkt er syntesen afsluttet. så vær meget forsigtig under forsuringsfasen. tak for jeres opmærksomhed alle sammen.
hvis denne artikel var nyttig, så giv den et stort like og en kommentar.
p.s
og jeg vil også gerne udtrykke min taknemmelighed over for skaberne af forummet og dets team. dette forum har en plads i toppen af det første. et unikt sted. og jeg er klar til at hjælpe dig med dets udvikling. og fortjener især opmærksomhed fra "C" og "U" fyre, du er cool. tak for tilliden og muligheden for at bevise sig selv, men skete hvad der skete. min egen skyld. men du lærer af fejl.
Jeg fik en tester til 4mmms.
Den indeholdt methylamin, bk4, acetone, dichlormethan og syre.
Og så trin et. Det er nemt.
Hæld 100 gram bk4 i vores kolbe (jeg havde en 1-liters kolbe).
Mål ca. 350 ml dcm op.
.
efter at bk4 var helt opløst i dcm
Vi tilsætter methylamin i portioner, så temperaturen ikke stiger over det normale. Så methylaminet hældes op, hullerne proppes til, og der sættes et termometer på...
Temperaturen begyndte at stige fra det første minut. great!!!!
Så venter de kedeligste timer. I mit tilfælde 2 timer og 30 minutter (og husk at blive ved med at røre og kigge på termometeret).
Når den rette tid er gået, sætter du vores kolbe og venter på en klar adskillelse af lagene.
og så er lagene adskilt, som du kan se på billedet, lad os gå videre til skylning.
Jeg glemte at tage et billede. Det er skide kompliceret. Tilsæt 100-150 ml destilleret vand, blød godt op. det øverste lag til bortskaffelse (i mit tilfælde til udlevering) og så videre, indtil lugten af methylamin er væk. det tog mig 4 vaske.
Det er det her, der skal skrottes. Jeg tilsatte lidt dichlormethan og piskede godt, og det er, hvad vi fik.
Tag det nederste lag og send det til hovedmassen....
Forsuringstrin
Jeg var mest af alt bange for dette, og jeg vil ikke fortælle dig forgæves. her er min syntese og kom til slutningen. Jeg hældte syre meget langsomt og forsigtigt, hver gang jeg kontrollerede indikatoren px. pressede ... ok, hældte igen syre, men allerede mindre ... ventede igen, kontrollerede indikatoren og på et tidspunkt efter de næste par dråber reaktionsmasse blev ravfarvet. Jeg tager indikatoren igen, måler..... oh shit!!! peroxideret!!!! til ca. 0 eller 1. tæve!!!!.men det er det folkens, på dette tidspunkt er syntesen afsluttet. så vær meget forsigtig under forsuringsfasen. tak for jeres opmærksomhed alle sammen.
hvis denne artikel var nyttig, så giv den et stort like og en kommentar.
p.s
og jeg vil også gerne udtrykke min taknemmelighed over for skaberne af forummet og dets team. dette forum har en plads i toppen af det første. et unikt sted. og jeg er klar til at hjælpe dig med dets udvikling. og fortjener især opmærksomhed fra "C" og "U" fyre, du er cool. tak for tilliden og muligheden for at bevise sig selv, men skete hvad der skete. min egen skyld. men du lærer af fejl.
Attachments
Last edited: