- Solutions
- 2
- Reaction score
- 1,751
- Deals
- 666
NY VIDEO
Syntese af d-metamfetaminhydrochlorid via vinsyre
Syntese afd-metamfetaminhydrochlorid via vinsyre
- Novator
- 174
https://bbgate.com/threads/methamphetamine-isomers-separation-by-tartaric-acid.9690/...
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 0
Hej Heisenberg
Jeg respekterer og værdsætter det, du gør. Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber, du kan hjælpe mig med at besvare.
Mine spørgsmål er
1. Vil ikke-opløst meth krystallisere
2. Klør ikke-opløste meth-krystaller eller kvæler de halsen, når de ryges?
En ven fik noget meth-olie, jeg er ikke sikker på, hvor han fik det fra, men jeg ved, at det ikke var syntetiseret med pseudoefedrin. Jeg ved ikke, om der blev foretaget en opløsning, men jeg ved, at den krystalliserede meth klør eller kvæler halsen, når den ryges.
Er der noget, jeg kan gøre for at stoppe kløen? Jeg har vasket krystallerne med acetone og også udført en syre/base-ekstraktion, men det stopper stadig ikke kløen, når det ryges.
Jeg vil sætte pris på din hjælp
Jeg respekterer og værdsætter det, du gør. Jeg har nogle spørgsmål, som jeg håber, du kan hjælpe mig med at besvare.
Mine spørgsmål er
1. Vil ikke-opløst meth krystallisere
2. Klør ikke-opløste meth-krystaller eller kvæler de halsen, når de ryges?
En ven fik noget meth-olie, jeg er ikke sikker på, hvor han fik det fra, men jeg ved, at det ikke var syntetiseret med pseudoefedrin. Jeg ved ikke, om der blev foretaget en opløsning, men jeg ved, at den krystalliserede meth klør eller kvæler halsen, når den ryges.
Er der noget, jeg kan gøre for at stoppe kløen? Jeg har vasket krystallerne med acetone og også udført en syre/base-ekstraktion, men det stopper stadig ikke kløen, når det ryges.
Jeg vil sætte pris på din hjælp