Hvad fanden? Jeg tror, du er faret vild. Universitetsbiblioteket ligger lige ved siden af. Gå ind og læs dit ph.d.-lort og hold kæft. Husk, det er et bibliotek... Man taler ikke på et bibliotek.
Nej, men seriøst, hvis du er klogere end alle os andre her, hvorfor gør du det så ikke selv? Hvorfor læste du overhovedet de indlæg, hvis du sagtens kan klare det selv?
Lad mig fortælle dig en hemmelighed om kemi. Det handler ikke så meget om bøger, du læser, som om den praktiske erfaring, du har i et laboratorium. At du læser om en procedure, gør dig ikke i stand til at udføre den i et virkeligt miljø. Jeg benægter dette vrøvl. En hemmelig kemiker, der finansierer sit eget laboratorium, kan kende kemi meget bedre af den simple grund, at han har udført så mange flere procedurer, der aktivt bidrager til viden, end kemistuderende, der knap nok kommer ind i det faktiske laboratorium (jeg taler af erfaring).
Det, der gør mig rasende, er ikke, at du kritiserer et dårligt produkt, men at du kritiserer folk for ikke at have studeret kemi. Du ved godt, at kemi er en naturvidenskab. Alle kan blive kemikere, hvis de forstår lovene og anvender dem korrekt i praksis.
Jeg har ikke fortalt din mor, at hun ikke kan få børn, fordi hun ikke er klog nok til at gøre det "ordentligt".
Det bedste er, at jeg ikke engang er en "dropout" som et egobaseret individ, som du ville kalde det, men alligevel lyder det superarrogant for mig, at du spiller heltekortet af en eller anden grund ...