- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 7
Okei, se on siis vahvempi, mutta vahvempi ei välttämättä tarkoita parempaa. Onko mitään käsitystä vaikutuksista verrattuna 5f:ään?
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 111
- Deals
- 32
Olen saanut palautetta asiakkailta, jotka sanovat, että se toimii paremmin.
↑View previous replies…
- Reaction score
- 0
- By talibanetis
mielestäni ainakin nesteen tekeminen on parasta 6cl:lle, en pitänyt MDMB:stä - CHMINACA
- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 111
- Deals
- 32
Emme käytä tuotteita emmekä tiedä tarkalleen, miltä eri tuotteet tuntuvat, se on kuin se, että yhdellä perunalastulla on erilaisia makuja, jotkut pitävät grillimausta ja jotkut tomaattimausta. On aina yksilöllisiä eroja,En pidä siitä, kun ihmiset kysyvät minulta, mikä on vahvin tuote, itse asiassa jos pidät tomaatinmakuisista sipseistä, sinusta tuntuu, että kaikki muut erikoissipsit eivät ole mieleesi, tällä hetkellä pidät vain tuosta yhdestä, voimme analysoida vahvuuksia ja heikkouksia vain objektiivisten tietojen kannalta, se ei edusta subjektiivisia tunteita. Mitä asiakkaat tarvitsevat, mitä tuotteita pitävät mistä tunteesta, tämä on heidän vapauttaan!
- Reaction score
- 102
Erittäin laimean nesteen valmistaminen on parasta vahvimmille noidille tehdä normaalia maustetta. En tiedä, millainen kokemus paitsi päihtymys on, joten siihen asti muilla tekijöillä ei ole merkitystä. C1-arvolla (jos wikipediasta löytyy) eniten giveback-noidit (maapallon resursseja säästävät) ovat MDMB-CHMINACA & HU-210. Se on myös Horror House Fun nauttimaan puhtaana (vain mikro tad of; olla varma, että ei ole alas kuten olen helposti ovat). Noids on runsain kiinalainen valmistus, se on melko helppo tuoda esiasteet ja tehdä paisunut hieno mauste, ja valmis jauhe narkit on helpoin ostaa irtotavarana valtava voittomarginaali. Jos teet suihketta vahvaan mutta vaarattomaan mausteeseen (hitaalla savupuhalluksella) saat ~50 kertaa jauhemäärän myytyä kuin huippumauste, jossa on vain vähän yliannostuksia.