Luuletko, että se oli mefedroni?

Sobsin

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Hei kaikille, asun Iranissa...
Noin 2 vuotta sitten joku jälleenmyyjä antoi minulle ruskeaa jauhetta ja luulen, että minulla on jonkin verran G kokaiinia (nykyään iranissa kutsutaan sitä OD), jossa tuoksuu dior-parfyymi ja se tuntuu parhaalta kokemukselta, joka minulla on koskaan ollut (myös jokainen, joka nuuski sitä, rakastuu siihen) Vain minuutti sen jälkeen, kun se nuuskaantui, tunne kirkkaudesta ja enemmän kirkkautta. ja sydämen sykkeen nousu, kaikesta nauttiminen ja ystävällisyys kaikkia kohtaan. Puhelias ja suurkulutus ja tupakointi ja ajotilan lisääminen ja musiikin kuuntelu. tarve harrastaa seksiä. Ja yleensä kaikki oli hienoa ja jos käytin enemmän kuin muutaman rivin, se aiheutti unettomuutta. Olen varma, että se on tehty farmaseuttisilla pillereillä ja luulen, että se on eräänlainen nopeuspallo. Ehkä Ritalinia ja Oxyta tai..... Haluan tietää mitä mieltä olette siitä

HIGGS BOSSON

Expert
Solutions
1
Reaction score
727
Mefedronille on ominaista voimakas euforia ja lyhyt vaikutusaika, noin yksi tunti.

Never to sleep

Don't buy from me
Resident
Reaction score
160
Olen täysin samaa mieltä siitä, että se on todella kuin tiiliskivellä päähän lyöty äkillinen voimakas alkaminen, mutta se on hyvin lyhyt. En myöskään usko, että miau-miau aiheuttaa unettomuutta.

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Solutions
1
Reaction score
157
Voi olla myös metylone