Question Synteettiset kannabinoidit???

hystericalgland

Buying through escrow
New seller
Language
🇺🇸
Joined
Feb 1, 2024
Messages
4
Reaction score
6
Points
3
Deals
4
Eikö kukaan enää polta K2/maustetta?? Yrittänyt muutaman viikon ajan antaa näytteitä ilmaisella toimituksella ja täysin ,täysin ILMAISEKSI!!! Mutta ei yhtään ottajaa täällä, kalamarkkinoilla tai muilla suurilla alustoilla.... Eivätkö ihmiset halua enää K2-maustetta kasviperäisessä muodossa? Onko se vaahtokarkkilehti? se on vahva kuin vittu ja polttaa pehmeästi? mitä mieltä te olette?
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Se on suosittu kodittomien keskuudessa ja vankiloissa. (Se voidaan liottaa normaalikokoiseen tulostuspaperiin ja lähettää postitse vankilaan/vankilaan) sen on oltava valkoista, jos paperi on keltaista, se ei pääse läpi.

Luulen, että sinulla olisi paremmat mahdollisuudet saada yhteyksiä ihmisiin, jotka ovat tekemisissä kodittomien, yleisten tirppareiden tai vankien kanssa.
 

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Sep 15, 2023
Messages
502
Reaction score
235
Points
43
Kuvittelen, että jos vankilan sisällä on markkinoita, tiedän, että siellä on mahdollista tehdä rahaa, koska sitä on vaikea hankkia.
 

Metribolone

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 14, 2023
Messages
38
Reaction score
21
Points
8
Instagram olisi ystäväsi vankilamarkkinoiden löytämisessä. Täytyy kuitenkin olla varovainen.
 

ucen

Don't buy from me
Member
Joined
Jul 18, 2024
Messages
3
Reaction score
1
Points
3
Myytkö näytejauhetta? Haluan ostaa jonkin verran, jos teillä on. Asun Kaakkois-Aasiassa
 

maher

Don't buy from me
Resident
Joined
May 10, 2024
Messages
14
Reaction score
2
Points
3
Olen Indonesiasta, minulla on muutama gramma näytettä. jos haluat, lähetä minulle PM-kirje.
 

freeeee

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 5, 2024
Messages
5
Reaction score
2
Points
3
jos kiinnostunut, pm minulle
 

Attachments

  • ESZqe4cd1y.jpg
    ESZqe4cd1y.jpg
    385.1 KB · Views: 19

fidelis

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Mar 1, 2024
Messages
311
Reaction score
354
Points
63
Kirjoitin sinulle kirjaimellisesti viestiä, jossa pyysin näytettä, etkä koskaan vastannut minulle >.>

En sano, että sinun PITÄÄ antaa se ilmaiseksi, mutta sinulla on ottajia...
 

shoptilpop3x

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 8, 2023
Messages
6
Reaction score
6
Points
3
Käyttämällä tätä paperia nimenomaan kannabinoideja varten haluan parhaat päätökset varmistaakseni, että se on voimakas asiakkailleni, jotka on lukittu pois, mutta joilla on pääsy varoihin lll
 

Attachments

  • Jhql73VYMs.jpg
    Jhql73VYMs.jpg
    3.6 MB · Views: 11
Top