Recherche Chimie Test Squad

Plantguy

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
1
Bonjour glitchy, je suis super intéressée par les dissos plus c'est sûr et plus c'est nouveau plus je suis lancée vers la compréhension pire qu'un ; qui regarde encore la tv régulièrement. Je ne sais pas trop à quoi tu as accès mais je penche fortement pour les hxe ou les oxo pce combos. Et je suis aussi dans l'us. J'ai étudié la chimie, les plantes, les champignons depuis l'âge de 12 ans, je connais presque toutes les plantes fn <~mon nom je ne peux pas conduire ma voiture sans identifier chaque buisson d'arbre en pensant à mes collections apoc, ce qui me rappelle que je dois aller faire une marche de 10 miles pour un tas de merde. (Mes yeux se déplacent littéralement à travers les lignes de plantes) et c'est comme ça que tu pourras me repérer si jamais tu me croises. Je marche en regardant vers le bas et vers la prochaine ligne de plantes. Mon intérêt est donc naturel et très agressif. J'espère recevoir un message bientôt.

mycelium

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Solutions
1
Reaction score
35
Damn, plant guy, sounds a lot like me.
I can spot various herbs in the wild, can spot trichocereus cacti in people's yards, at 40mph. And I sometimes go into fits of nerdiness, telling people "it looks like a moss but it's a lichen, and it is nature's antibiotic, and just have a cup of tea. The active chemical is called usnic acid, bro it's amazing"

matmotoken

Don't buy from me
Resident
Language
🇨🇿
Reaction score
8
hello can anyone provide a sample (amp/meth/2 mmc/4mmc) or some similar stimulant with delivery to Sweden?? thank you

rogueExperimether

Don't buy from me
New Member
Language
🇺🇸
Reaction score
1
  • What kind of substance do you want to try?
Amphetamine, Crystal Meth, NEP, Meth racemic, 4MMC, 3MMC
  • Do you have an idea of the substance you want to test?
Yes, we've got professional noses. I'm sick of those shits listed on the streets for so long.

I'll provide a full and honest review -from mailing to consumption.

• What country will it be shipped to
    EU / Hungary.

Greetings!
- rogue.

Haruwua

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
21
Heyou there! I just wanted to ask what happened to this project? Never really seen or heard any updates in here… Did anyones application ever get accepted? Any news?