Volledige amfetamine freebase (A-olie) synthese van P2P (schaal 10L)

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
View previous replies…

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Je gebruikt het mierenzuur op ammoniumcarbonaat om ammoniumformiaat te produceren, dat je vervolgens in de reactie kunt gebruiken om ter plekke formamide te produceren.
 

Davidrobinson

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 16, 2022
Messages
86
Reaction score
18
Points
8
Is dat de foto na interne stoomdestillatie?
Heb je je p2p gedestilleerd voor 70% rendement of heb je het rechtstreeks van bmk gebruikt?
 

blackburn

Don't buy from me
Resident
Joined
Aug 18, 2022
Messages
103
Reaction score
48
Points
28
Ja, dat is zo.

Ik gebruikte de P2P direct na de conversie van 5449, ik heb het niet gedestilleerd.
 
View previous replies…

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Moet je de ph van p2p aanpassen na conversie of kun je het gebruiken zoals het is?
 

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Oké, ik ga het nog een keer proberen. De eerste keer kreeg ik een lekker ruikende gele olie, maar na verdere verwerking kreeg ik geen eindproduct terug. Ik denk dat mijn olie niet volledig was omgezet.
 

Tweaker

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 20, 2023
Messages
32
Reaction score
7
Points
8
Ik heb zowel hcl als fosforzuur geprobeerd. Dan nabh4 reductie beide keren. Ik stuur je foto's als ik ze kan vinden.
 

tucoxXx1

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 11, 2023
Messages
2
Reaction score
0
Points
1
Goedemiddag! Ik hou echt van deze synthese, ik heb het verschillende keren gemaakt. maar de opbrengst wanneer ik nform moet krijgen zal op dat moment klein zijn. Ik haal 5 liter nform uit 10 liter vuile P2P, en 1,5 liter uit de waterige laag. Dus uiteindelijk, na stoomdestillatie, in plaats van 8,5 liter opbrengst, krijg ik altijd 3-4 liter. Ik denk dat de stoom de olie wel zal reinigen.
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
N-formylamfetamine Hydrolyse door NaOH manier
1. Doe de 11 liter N-formylamfetamine in de reactor, voeg 13 liter eerdere koude 65% NaOH-oplossing langzaam roerend met reflux toe gedurende 2-3 uur bij 110C.
2. Stop het verwarmen en koel het af bij RT

gebruik hier methanol + minder water en NaOH of KOH (voor mij is KOH beter), ga met methanol naar 85-90C.
Je zult veel verschil zien
 

ossi

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 15, 2022
Messages
69
Reaction score
29
Points
18
meng voor 1 liter n-formyl 1,2-1,5 liter methanol, 700-850 gr KOH en 0,3-0,6 liter water. los KOH volledig op. Nadat het een beetje is afgekoeld, zet je het een paar uur in de koelkast. doe dit mengsel onder roeren bij de n-formyl en laat het een half uur zonder warmte mengen. ga daarna naar 85-90C.
85-90 omdat het kookpunt van methanol lager is dan water....
Het levert veel meer op, ik zou nooit koken zonder methanol.
en uiteindelijk is stoomdestillatie een must! (lage temperatuur, meer opbrengst)
En je krijgt meer opbrengst als je p2p formamide en iets meer mierenzuur gebruikt.
Als je meer mierenzuur hebt, kun je koken op 140-145, dit geeft meer opbrengst.
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Hoe groot moet de verhouding NaOH en Methanol zijn per 1L n-formyl?
Bij gebruik van NaOH in plaats van KOH?

@ossi
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
@btcboss2022 bedankt voor het antwoord en hoeveel water moet ik toevoegen per deze hoeveelheid?
1L water - 820g NaOH - Methanol 3L - 1L n-formyl?
En waarom zoveel Methanol?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
1:3 verhouding met oplosmiddel is een veel voorkomende verhouding in verschillende reacties, dit is er één van.
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Hoe zit het met het gebruik:

Water 1L
Naoh 820g
Methanol 1L
N-formyl 1L

Zou deze verhouding ook goed zijn?
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
Heeft iemand ervaring met NaOH + Methanol hydrolise, help me alsjeblieft met de juiste verhouding van water, NaOH, methanol, n-formyl...
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik zei het je al, maar ok, blijf vragen als het nodig is, geen probleem.
 

Researcherr

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 18, 2023
Messages
22
Reaction score
9
Points
3
@btcboss2022 ja ik weet dat je het me vertelde, maar hoeveel water moet je gebruiken per 820g naoh + 3l methanol? Of geen water?
 

TsssssXxX

Don't buy from me
Resident
Joined
Oct 8, 2023
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
Hallo. voor zover ik weet, is de opbrengst hoger naarmate de p2p en n-formamf schoner zijn. Ik gebruik p2p om schoon te maken; 2L vuil p2p, voeg ik 2L heet water toe, meng krachtig, laat staan om een laag te kiezen. bovenste laag is water, onderste laag is p2p. is dit genoeg? n-vorm schoonmaken: Ik voeg langzaam een 10% baking soda oplossing toe aan 2L vuile n-form met krachtig mengen. Ik voeg het langzaam toe omdat het sterk schuimt. Ik giet zuiveringszoutoplossing totdat ik een bovenlaag krijg. is dit acceptabel? bedankt voor de antwoorden
 

Sig

Don't buy from me
Resident
Joined
Sep 30, 2023
Messages
42
Reaction score
27
Points
18
Is dit; 1. Doe de 11 liter N-formylamfetamine in de reactor, voeg 13 liter eerdere koude 65% NaOH-oplossing toe, langzaam roerend met reflux gedurende 2-3 uur bij 110C. Is dit mogelijk in een glasreactor omdat iemand me vandaag heeft verteld dat het glas breekt (naOH-oplossing). Ik heb eerder alleen met een stalen reactor gewerkt... het is te duur om te proberen. 🙈
 

damakemi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 26, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Ik heb de Naoh-manier gebruikt en vroeg me af of het mogelijk is om de olie direct na 2-3 uur reflux te destilleren, na punt 2?
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Stoomdestillatie ja.
 

damakemi

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 26, 2023
Messages
12
Reaction score
4
Points
3
Bedankt voor het beantwoorden, kan ik een grotere hoeveelheid formamide en mierenzuur mix maken en opslaan?
 
Top