Hoe krijg ik toegang tot de RC sectie?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Om toegang te krijgen, moet je een actieve deelnemer aan het forum zijn. In de sectie RC publiceren we de meest waardevolle werken. Bijvoorbeeld de synthese van een legale cannabinoïde (WoW!).
De meest actieve gebruikers van het forum hebben het recht om iemand anders uit te nodigen.
Schrijf hier aanvragen voor een uitnodiging.
 
Last edited by a moderator:

Mazerakam

Don't buy from me
Member
Joined
Apr 29, 2022
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Ik hoop dat ik snel toegang krijg tot de RC-zone.
Ik wil echt mijn eigen laboratoria te maken, synthese noids. het is een te veelbelovende stof om niet zo geïnteresseerd.
Bedankt als je me uitnodigt, ik wil deel uitmaken van je RC-familie <3
Omdat ik nooit $1000 zal hebben om een toegang te kopen... Ik kan het echt niet...
Ik wil gewoon oud spul synthetiseren, of het nu legaal is of niet...
 
Last edited:

goodrc9

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 30, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo heisenberg, ik wil graag toegang krijgen. Heel erg bedankt
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Betaalde toegang kost $1000

Om gratis toegang te krijgen, moet je bijdragen aan het forum.
 

Navarroalfredo007

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 24, 2022
Messages
15
Reaction score
6
Points
3
Hallo, ik wil graag toegang krijgen tot de rc-sectie. Ik probeer zoveel mogelijk aan het forum deel te nemen.
 

nomad

Don't buy from me
New Member
Joined
Feb 22, 2022
Messages
13
Reaction score
23
Points
3
Toegang aanvragen. Ik beheer een RC-verkoperslijst met 80k weergaven op dit moment (en dat al twee jaar) met het doel om zwendelverkopers te identificeren en de gemeenschap veilig te houden. Veel van onze leden zijn scheikundigen en ik weet zeker dat ze hier graag rondneuzen.

Ik probeer actief te zijn en bij te dragen wanneer ik kan, maar over het algemeen blijf ik op de loer liggen als ik niet ben aangemeld. Hoe dan ook, deze sectie heeft mijn meeste interesse en ik zou graag een kijkje nemen.

Voor meer informatie over de lijst (volgens mij heb ik het er al eens met je over gehad?) kun je altijd PM'en.
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Ja, we hebben het hier waarschijnlijk al eerder over gehad. We zouden graag samenwerken en uw lijstverkopers uitnodigen op ons forum. Het zou een zeer belangrijke bijdrage zijn aan de ontwikkeling van het forum.
 

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
Hallo allemaal. Ik heb dit geweldige forum een paar dagen geleden gevonden. En ik zal hier dagelijks tijd doorbrengen. Omdat het erg informatief is. Ik vraag na een tijdje toegang tot de RC-sectie.
 

Microogata

Don't buy from me
Resident
Joined
May 2, 2022
Messages
9
Reaction score
6
Points
3
Hallo, ik wil graag toegang tot het gedeelte als dat mogelijk is, ik wil synthetiseren. Hartelijk dank
 

Bazooka90

Don't buy from me
Resident
Joined
May 8, 2022
Messages
40
Reaction score
3
Points
8
Hallo, ik wil graag toegang krijgen tot de rc-sectie. Ik hoop dat ik de uitnodiging snel ontvang. Ik zal mijn best doen om actief te zijn op dit forum. Groeten
 

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
Hallo HEISENBERG
Ben ik al toegelaten tot de rc sectie?
Groeten
 

ASheSChem

Don't buy from me
Resident
Joined
Apr 10, 2022
Messages
297
Reaction score
161
Points
43
als ik er op een dag toegang toe heb, wil ik graag dat de deuren voor mij opengaan ;)
 

M3thodman

Don't buy from me
New Member
Joined
May 14, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
1
Ik wil gewoon even hallo zeggen en ik waardeer de kans om mijn weg naar de RC-sectie te verdienen. Ik kijk ernaar uit om te leren wat ik kan van de meer ervaren jongens en terug te komen in dingen op een veel schonere en grotere schaal. Nogmaals bedankt.
 

SweetStoner420

Don't buy from me
New Member
Joined
May 19, 2022
Messages
2
Reaction score
1
Points
3
Ik weet dat ik nieuw ben en nog niet veel actief ben, maar ik zou graag toegang krijgen tot de RC om er meer over te leren. ❤️❤️
 

boeing

Don't buy from me
Resident
Joined
May 20, 2022
Messages
8
Reaction score
5
Points
3
HI, hoe krijg ik toegang tot RC sectie, ik ben erg geïnteresseerd.
 
Top