Hoe krijg ik toegang tot de RC sectie?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
Om toegang te krijgen, moet je een actieve deelnemer aan het forum zijn. In de sectie RC publiceren we de meest waardevolle werken. Bijvoorbeeld de synthese van een legale cannabinoïde (WoW!).
De meest actieve gebruikers van het forum hebben het recht om iemand anders uit te nodigen.
Schrijf hier aanvragen voor een uitnodiging.
 
Last edited by a moderator:

Fring

Don't buy from me
New Member
Joined
May 25, 2022
Messages
41
Reaction score
27
Points
8
hallo!

zou zeer geïnteresseerd zijn in de RC'S gebied toepassing, is dat mogelijk?
tnx
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
De voorwaarden om toegang te krijgen tot RC zijn hierboven al vaak beschreven.
 

Hatermade

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 4, 2022
Messages
58
Reaction score
17
Points
8
Ik heb de aanwijzingen voor het verkrijgen van toegang tot de rc-sectie gelezen, maar ik wilde vragen naar de verklaring over het hier achterlaten van de toepassing (toepassing?) En ik moet hier buigen om toegang te krijgen? Ik ben een verkoper, maar ik ben gewoon hij is stent op de verkoop aan leden van ze zijn nieuw
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Je bent geen verkoper op ons forum. Maar blijf kijken, je krijgt bijna gratis toegang.
 

fibinachi

Don't buy from me
Resident
Joined
May 27, 2022
Messages
7
Reaction score
10
Points
3
Ik wil alleen maar zeggen dat ik in vuur en vlam stond toen ik dit forum vond, want ik ben al jaren op zoek naar een chemieforum over werkzame stoffen. Er was een enorme kloof tussen de bijenkorf en rhodium tot nu toe. Naast het leren van alles wat ik kan over de synthese van actieve stoffen, en het bijdragen waar en wanneer ik kan, zijn researchchemicaliën toevallig mijn echte interessegebied. Ik heb ervaring met een aantal onderzoekschemicaliën en elke dag besteed ik wat tijd aan het doorzoeken van de beschikbare winkels om te zien welke verkopers nog te vertrouwen zijn en welke zijn begonnen met oplichten. Ik zal dit zeggen, de afgelopen twee jaar heeft de hele scène een flinke klap gekregen. Het lijkt alsof de verhouding tussen oplichters en echte verkopers dagelijks toeneemt, en met de relatief recente verwijdering van enkele van de meest opvallende overgebleven Chinese verkopers, zijn de dingen in beweging. Tel daarbij op dat reddit een aantal subreddits heeft verboden vanwege sourcing, of dat rarechems zijn overgenomen door hackers, en ik ben blij dat ik een nieuw thuis heb gevonden voor mijn hobby.
Ik sta te popelen om alles te leren wat ik kan, mijn geld te verdienen en een bijdrage te leveren.
 

awesomesteaks

Don't buy from me
New Member
Joined
May 28, 2022
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Hallo allemaal, ik wil graag worden uitgenodigd voor de RC-sectie, ik ben nieuw, maar ik zal proberen actief te blijven en veel te studeren! Ik ben zeer geïnteresseerd in het leren van chemie en manieren om precursoren te maken voor precursoren, bedankt voor dit forum en waardevolle informatie.
 

eduardo salamanca

Don't buy from me
New Member
Joined
Mar 13, 2022
Messages
5
Reaction score
4
Points
3
Tot voor kort dacht ik dat kennis niet eens meer een solide definitie had in deze tijd, aangezien je bijna alle informatie van het internet kunt halen. Maar sinds ik geïnteresseerd ben geraakt in drugs heb ik gezien dat er veel verborgen syntheses en methodes zijn om drugs te produceren (niet alleen op dit forum), die je niet op internet kunt vinden. In het begin was ik hier niet blij mee, want dat betekende dat ik niet zomaar een drug kon opzoeken en de beste methode kon vinden om het te maken. Maar toen realiseerde ik me dat het een goede zaak kon zijn. Afgezien van het feit dat er veel mensen zijn die laagwaardige, potentieel gevaarlijke drugs maken, wordt de maatschappij vaak erg gepolariseerd omdat iedereen overal het best over geïnformeerd kan zijn en het was behoorlijk demotiverend voor mij als ik onderzoek wilde doen naar een onderwerp, wetende dat alle informatie al beschikbaar was. Het feit dat er informatie over drugs bestaat, die alleen voorbestemd is voor de meest briljante scheikundigen, geeft me hoop. Het voegt ook een heel mystiek aspect toe aan scheikunde, wat ik heel leuk vind.
 

matbuhahah202

Don't buy from me
New Member
Joined
Jun 14, 2022
Messages
8
Reaction score
2
Points
3
Waar is deze RC-sectie, ik heb er overal naar gezocht. Is het verborgen voor leden die niet zijn uitgenodigd?
 

Toomuchname

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 13, 2022
Messages
35
Reaction score
23
Points
8
Het staat op de fora pagina, met de naam "Research Chemicals".
 

woohoo

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 21, 2022
Messages
56
Reaction score
22
Points
8
Wat staat er in het RC-gedeelte? Ik zou het graag willen zien.
Ik heb bijna elke geneesmiddelenstructuur gezien sinds research chemicals verscheen, ik denk dat ik iets zal zien wat ik eerder zag.
 

abbadon

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
May 4, 2022
Messages
50
Reaction score
11
Points
8
Hallo, HEISENBERG
Heb ik al toegang tot de RC sectie?
 

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Groetjes. Nee, dat kan nog niet, ik zie niet dat je genoeg hebt bijgedragen aan het forum om dat te doen.
 
Top