Question Hoe de hardheid van methamfetamine te verhogen na kristallisatie

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Help me alsjeblieft om wat van mijn kennis te verbeteren, want momenteel kan ik geen relevante oplossingen vinden.

Nadat ik bleef proberen om D-methamfetamine te herkristalliseren, werden het telkens witte doorzichtige kristallen (bijna volledig doorzichtig, zoals glas). Ik vroeg een lokale fabrikant om mijn monster te controleren en vertelde me dat de smaak van het product aan de eisen voldeed, maar dat de kristallen opnieuw gekristalliseerd moesten worden. Het is moeilijker. Op welke onderdelen van de synthese moet ik letten, of welke methoden kunnen worden gebruikt om de kristalhardheid te verhogen?

Aanvullende vragen:
Ik kristalliseer D-methamfetamine. Nadat elke kristallisatie is voltooid, haal ik de vaste stof eruit en bewaar ik de resterende vloeistof en zet deze in de koelkast om opnieuw te kristalliseren. Deze producten zijn ook D-methamfetamine, toch, en ze kunnen blijven kristalliseren. Klopt het dat D-methylolie volledig kristalliseert?

Graag advies, bedankt voor uw hulp
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,308
Solutions
4
Reaction score
881
Points
113
Dus je maakt het van p2p? fenylaceton? PMK? p2NP? Dan zou de helft D moeten zijn en de andere helft L. Het is mogelijk om L-meth te herkristalliseren tot D,L-meth en de D er weer uit te halen, maar dat is duur en een lang project. Als je D-wijnsteenzuur en een apolair oplosmiddel gebruikt, dan zouden de kristallen inderdaad D moeten zijn. De reden om te herkristalliseren is om grotere kristallen te kweken en de truc is om het langzaam af te koelen en het dan een lange tijd te laten staan. Het duurt een maand voordat die grote kristallen groeien.
 

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Ik maakte P2P door middel van 5449+fosforzuur, en gebruikte NaBH4-reductie om methamfetamine te maken, en gebruikte vervolgens L-wijnsteenzuur om de vrije basen van L en D te scheiden.
 
View previous replies…

chef learner

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jan 9, 2024
Messages
43
Reaction score
3
Points
8
Als je L-wijnsteenzuur (87-69-4) gebruikt, is de vaste stof na het mengen L- en L-wijnsteenzuur. Zet de hele kom een dag in de koelkast, haal hem eruit, voeg een beetje methanol toe en roer, gebruik een filtertrechter om de vaste stof van de methanol te scheiden. D-methylvrije base kan worden verkregen door de vloeistof toe te voegen aan een natriumhydroxideoplossing.
 
Top