Een en hetzelfde product maar beide verschillende materiaaleigenschappen, interessant, ik wist niet dat zoiets mogelijk was... De literatuur zegt ook iets anders, het product is alleen stabiel als het goed wordt bewaard, bij -20°C.
-->bron
Ja, natuurlijk zie ik de voordelen van het smokkelen van het spul als Olie, minder ruimte, minder gewicht en je kunt de schuld afschuiven op de koper als het spul uiteindelijk niet goed wordt omdat hij zich daar zelf voor moet verantwoorden.
En nee ik heb geen olie gekocht op het darknet, waarvoor? Maar ik kan de bewering doen omdat ik al genoeg spullen heb schoongemaakt die van deze olie waren gemaakt en er altijd naast de extender, synthese vuil in het spul zit en echt heel veel ervan, walgelijk.
Er zijn twee mogelijkheden, of de olie wordt niet echt puur verkocht, het is niet goed verwerkt en gereinigd, of de olie is zo afgebroken tijdens het transport en verkeerde opslag. Beide mogelijkheden kunnen natuurlijk ook samenkomen. Of twijfel je er ook aan dat er verschillende zuiverheden van de olie zijn?