- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 1
Oké, ik heb nu veel experimenten gedaan en ik kan zeggen dat als je cocaïne boven de 70 °C verhit, het kapot gaat. Maar als je onder de 60 °C blijft, kun je het drogen veel sneller laten verlopen. Ik kan bijvoorbeeld binnen enkele minuten een acetonwas doen. Het resultaat is comfortabel om te consumeren. Het belangrijkste is dat je de nog natte aceton uit het gedroogde filter in een breker op een verwarmingsplaat zet. Blijf de kristallen sturen en pletten tot er niets meer aan het bekerglas blijft plakken.
Ik heb geprobeerd ethanol te wassen met 70 °C en kreeg bijna geen poeder. Dus twee theorieën. Het lijkt erop dat cocaïne en ethanol bij temperaturen boven 70 °C met elkaar reageren en iets opbouwen dat niet prettig is of dat het hcl-deel breekt. Weet iemand waarom? Zou mijn product versneden kunnen worden met suiker?
Ik heb geprobeerd ethanol te wassen met 70 °C en kreeg bijna geen poeder. Dus twee theorieën. Het lijkt erop dat cocaïne en ethanol bij temperaturen boven 70 °C met elkaar reageren en iets opbouwen dat niet prettig is of dat het hcl-deel breekt. Weet iemand waarom? Zou mijn product versneden kunnen worden met suiker?
G.Patton
Expert
- Solutions
- 3
- Reaction score
- 2,898
- Deals
- 1
Als je het drogen wilt versnellen, gebruik dan vacuüm. Je cocaïne zal 100% veilig en gezond zijn =) Ethanol en aceton lossen cocaïnehydrochloride heel goed op.
Dat zijn ze niet. Je wast je pure cocaïne HCl eruit en laat wat onzuiverheden achter op het filter, denk ik.
Dat zijn ze niet. Je wast je pure cocaïne HCl eruit en laat wat onzuiverheden achter op het filter, denk ik.
- Language
- 🇬🇧
- Reaction score
- 1
in plaats van de c op de plaat te verwarmen, verwarm je de plaat tot 70, haal je hem eruit, neem je de tijd, zet een aflevering van breakin bbad op, scheer je hoofd laat een baard groeien en plak dan de coke op de hete plaat.