mdma synthese

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Hallo.

Ik ontdekte dit forum vandaag, terwijl ik door het Dread-forum bladerde, op zoek naar een precieze en volledige mdma-synthese.

Ten eerste is het echt hartverwarmend om te zien dat scheikundigen hier hun tijd nemen om andere mensen te helpen met hun projecten.

Ik zou het niet erg vinden om te betalen voor serieuze hulp, maar ik kan me voorstellen dat de paar genieën die ik heb gezien om anderen te helpen geen financiële belangen meer hebben.

Ik heb deze site doorgebladerd, en ik heb veel recepten gevonden, maar voor mensen die weinig tot geen scheikundige kennis hebben, zoals ik, zijn zelfs de meest eenvoudige termen als "reflux" en "wash" obstakels.

Ik ben niet geïnteresseerd om de komende veertig jaar van mijn leven te werken, hacken duurt te lang om te leren; ik heb rekeningen te betalen; en alle andere traditionele drugsgerelateerde manieren om geld te verdienen impliceren het nemen van grote risico's of het hebben van een team of het gebruik van geweld om gerespecteerd te worden, zo niet alle.

Toen kwam chemie in mijn gedachten, iets wat ik alleen kon doen, kleine investering voor grote opbrengst, de gigantische marges maken geweld overbodig en als je het slim aanpakt, kunnen de risico's tot bijna nul worden gereduceerd.

Ik ontdekte pmk-glycidaat, en na wat meer onderzoek bleek dat je altijd kunt beginnen met legale precursoren, door een paar stappen toe te voegen.

Een verloren huis, camera's en bewegingsdetectoren, legale precursoren en een bak met zuur om elk spoor van iets illegaals op te lossen als het heet wordt, is mijn idee van perfectie.

Ik ga werken in Luxemburg en Frankrijk, alleen maar om te melden dat ik waarschijnlijk niet de zaken verstoor van de mensen die ik hier zie posten.

Ik wil mdma produceren, omdat dat het meest wordt gebruikt en het gemakkelijkst te verkopen is van alle chemische opties.

Ik heb Chinese leveranciers gevonden voor de pmk-glycidaat en ze verkopen zelfs methylamine, maar ik wil bij de glycidaatoptie blijven en mijn eigen methylamine produceren om de import van gereguleerde stoffen te vermijden.

Ze kondigen trouwens allemaal prijzen aan van 10 tot 50 euro per kilo, maar als je eenmaal met ze praat, gaat het omhoog naar 200 en meer per kilo.

Ze zeggen dat het is om klanten aan te trekken, waarheid of hebzucht?

Ik wil geen industriële hoeveelheden tegelijk produceren, dus ik heb geen industriële apparatuur nodig.

Ter zake; ik wil methylamine en mdma kunnen produceren, mdma uit pmk-glycidaat, dus ik heb die extra stap nodig.

Ik heb de synthese nodig, de lijst met benodigde apparatuur en uitleg voor iemand die weinig tot geen chemische kennis heeft.

Als ik mijn chemicus hier niet krijg, zal ik een onschuldige moeten corrumperen, daarom waag ik eerst hier mijn kans.

Bij voorbaat dank.

Jesse Pinkman

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
"Als je echte PMK, ook wel MDP-2-P genoemd, van hoge kwaliteit kunt vinden, dan ben je met dit uitgangspunt al halverwege de overwinning. Vanaf dat punt hoef je alleen nog maar een reductieve aminering uit te voeren, zoals via Aluminium/Mercuric Chloride amalgamatie in water en methanol en in aanwezigheid van langzaam ingedruppeld nitromethaan + PMK + meer methanol, en de reactie gedurende ruim vier en een half uur vrij heet laten verlopen, levert een uitstekend product op met een vrij hoge conversieopbrengst. Dan nog wat opruimen na de reactie en je kunt aan de slag."

Ik heb dit verschillende keren gevonden, lijkt de eenvoudigste en populairste, hoewel ik het ook met methylamine heb gevonden.

"reductieve aminering, zoals via Aluminium/Mercurisch Chloride amalgaam in water en methanol en in aanwezigheid van langzaam ingedruppeld nitromethaan + PMK + meer methanol, en de reactie vrij heet laten verlopen gedurende ruim vier en een half uur."

Het essentiële deel heeft me aan het denken gezet.

"Dan wat opruimen na de reactie", idem dito.

"Pmk-glycidaat kan naar verluidt eenvoudig worden afgebroken tot pmk door het te refluxen met zoutzuur."

Idem dito.

En last but not least, de synthese om methylamine te produceren, tenzij ik het niet nodig heb natuurlijk.

Tegenprestatie.

G.Patton

Expert
Solutions
3
Reaction score
3,387
Deals
1