Ik ben er al jaren niet meer mee bezig. Ik heb een tijdje een bedrijf gehad waar ik batches van 250 gram maakte met de Al/Hg-methode. Ik heb mdp2p gemaakt vanaf het scheren van sass-wortelschors totdat ik PMK-glycidaat ontdekte. Dat was een grote verandering, lol. Hoe dan ook, ik ben weer aan de slag gegaan en heb een PMK-leverancier gevonden. Ik bestelde 2kg olie bij hen (ze zaten een jaar in de vriezer terwijl ik het lab aan het opbouwen was) Ik destilleerde ze en ze waren erg geel. ik ging verder en deed mijn al/hg-reactie en laag en zie, ik kreeg helemaal niets, geen gram... en bedenk dat ik deze reactie al jaren doe, ik ken het als mijn broekzak... dus ik zei fuck it, het spul is slecht geworden. Ik gooide het weg en kocht wat pmk glycidaat. Dat brengt me bij mijn vraag. Toen ik vroeger mijn pmk olie destilleerde kreeg ik altijd waterwit mooi mdp2p dat nooit bevroor in de diepvries... werd erg dik als siroop maar bevroor nooit. Gisteravond heb ik ongeveer 1,2 liter gedistilleerd en in de vriezer gelegd en het hele spul is bevroren tot prachtig superwit helder kristal. IS DIT NORMAAL? Ik kan me niet herinneren dat mijn mdp2p bevroren is.
Ik ben op zoek naar een reactie voor het gebruik van methylamine hcl en niet te hoeven vergassen, en een nabh4 route zodat ik kan opschalen naar minimaal 1 kg per keer. Ik wil niet meer knoeien met de kleine 250 reacties en ik haat het om zoveel folie te snijden. iemand een goede draad? Ik zag iemand gepost labtops oude nabh4 route, maar hij vergast. Ik wil het gewoon oplossen in methanol... is er een andere methode voor dat?
Bedankt familie, ik kijk uit naar deze nieuwe site en naar mensen die meer ervaring hebben dan ik.
Ik ben op zoek naar een reactie voor het gebruik van methylamine hcl en niet te hoeven vergassen, en een nabh4 route zodat ik kan opschalen naar minimaal 1 kg per keer. Ik wil niet meer knoeien met de kleine 250 reacties en ik haat het om zoveel folie te snijden. iemand een goede draad? Ik zag iemand gepost labtops oude nabh4 route, maar hij vergast. Ik wil het gewoon oplossen in methanol... is er een andere methode voor dat?
Bedankt familie, ik kijk uit naar deze nieuwe site en naar mensen die meer ervaring hebben dan ik.