- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 38
Ik ben blij u te mogen verwelkomen. Dus, mijn verslag over de synthese van mephedrone. schrijven zonder stemming, omdat aan het einde van de synthese werd een fout gemaakt. over dit zul je leren aan het einde van het artikel. en dus alles in orde.
Ik kreeg een tester voor 4mmms.
Daarin zat methylamine, bk4, aceton, dichloormethaan en zuur.
En dus, stap één. Nou, dat is gemakkelijk.
Giet 100 gram bk4 in onze erlenmeyer (ik had een erlenmeyer van 1 liter).
meet ongeveer 350 ml dcm af
.
nadat bk4 volledig was opgelost in dcm
We voegen methylamine in porties toe zodat de temperatuur niet boven normaal stijgt. Dus, de methylamine wordt gegoten, kurk de gaten en installeer een thermometer...
vanaf de eerste minuut begon de temperatuur te stijgen. geweldig!!!!
Dan ga je de saaiste uren tegemoet. In mijn geval 2 uur en 30 minuten (en vergeet niet te blijven roeren en naar de thermometer te kijken).
Nadat de juiste tijd is verstreken, zet je onze erlenmeyer neer en wacht je op een duidelijke scheiding van de lagen.
en dus zijn de lagen gescheiden zoals je kunt zien op de foto, laten we verder gaan met spoelen.
Ik ben vergeten een foto te maken. Nou, het is verdomde ingewikkeld. 100-150 ml gedestilleerd water toevoegen, goed weken. de bovenste laag naar de afvoer (in mijn geval voor uitlevering) en zo verder tot de geur van methylamine weg is. het kostte me 4 wasbeurten.
Dit is wat er gesloopt moet worden. Ik heb een beetje dichloormethaan toegevoegd en goed geklopt en dat is wat we kregen.
neem de onderste laag en stuur die naar de hoofdmassa....
maar dat was het mensen, op dit punt is de synthese voltooid. dus wees heel voorzichtig tijdens de verzuringsfase. bedankt voor jullie aandacht iedereen.
als dit artikel nuttig was, geef het dan een dikke like en een reactie.
p.s
en ik wil ook mijn dank uitspreken aan de makers van het forum en het team. dit forum heeft een plaats in de top van de eerste. een unieke site. en ik ben bereid om u te helpen in de ontwikkeling ervan. en in het bijzonder verdienen de aandacht van "C" en "U" jongens je bent cool. bedankt voor het vertrouwen en de kans om zich te bewijzen, maar gebeurde wat er gebeurde. mijn eigen schuld. maar je leert van fouten.
Ik kreeg een tester voor 4mmms.
Daarin zat methylamine, bk4, aceton, dichloormethaan en zuur.
En dus, stap één. Nou, dat is gemakkelijk.
Giet 100 gram bk4 in onze erlenmeyer (ik had een erlenmeyer van 1 liter).
meet ongeveer 350 ml dcm af
.
nadat bk4 volledig was opgelost in dcm
We voegen methylamine in porties toe zodat de temperatuur niet boven normaal stijgt. Dus, de methylamine wordt gegoten, kurk de gaten en installeer een thermometer...
vanaf de eerste minuut begon de temperatuur te stijgen. geweldig!!!!
Dan ga je de saaiste uren tegemoet. In mijn geval 2 uur en 30 minuten (en vergeet niet te blijven roeren en naar de thermometer te kijken).
Nadat de juiste tijd is verstreken, zet je onze erlenmeyer neer en wacht je op een duidelijke scheiding van de lagen.
en dus zijn de lagen gescheiden zoals je kunt zien op de foto, laten we verder gaan met spoelen.
Ik ben vergeten een foto te maken. Nou, het is verdomde ingewikkeld. 100-150 ml gedestilleerd water toevoegen, goed weken. de bovenste laag naar de afvoer (in mijn geval voor uitlevering) en zo verder tot de geur van methylamine weg is. het kostte me 4 wasbeurten.
Dit is wat er gesloopt moet worden. Ik heb een beetje dichloormethaan toegevoegd en goed geklopt en dat is wat we kregen.
neem de onderste laag en stuur die naar de hoofdmassa....
aanzuringsstap
Ik was hier het meest bang voor en ik zal je vertellen dat het niet voor niets was. Hier mijn synthese en kwam tot het einde. Ik goot heel langzaam en voorzichtig zuur, elke keer controleerde ik de indicator px. ingedrukt... ok, weer zuur gegoten maar al minder... weer gewacht, de indicator gecontroleerd en op een gegeven moment na de volgende paar druppels reactiemassa werd amberkleurig. Ik neem de indicator weer, meet..... oh shit!!! geperoxideerd!!!! tot ongeveer 0 of 1. Teef!!!!.maar dat was het mensen, op dit punt is de synthese voltooid. dus wees heel voorzichtig tijdens de verzuringsfase. bedankt voor jullie aandacht iedereen.
als dit artikel nuttig was, geef het dan een dikke like en een reactie.
p.s
en ik wil ook mijn dank uitspreken aan de makers van het forum en het team. dit forum heeft een plaats in de top van de eerste. een unieke site. en ik ben bereid om u te helpen in de ontwikkeling ervan. en in het bijzonder verdienen de aandacht van "C" en "U" jongens je bent cool. bedankt voor het vertrouwen en de kans om zich te bewijzen, maar gebeurde wat er gebeurde. mijn eigen schuld. maar je leert van fouten.
Attachments
Last edited: