Fenylaceton (P2P) synthese uit benzaldehyde met butanon

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Dat is serieus rood spul. Meestal is rood voor mij een overvloed aan hcl, maar misschien niet in dit geval, ik weet het niet. Ik heb gemerkt dat 4:1, hcl(l) :H²SO⁴ de equivalente hoeveelheid is, die al het zwavelzuur opgebruikt. Bij 3:1 is er zeker nog sprake van gasvorming. Heb je een droogbuis online bij je gas?
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
119
Reaction score
72
Points
28
Geen droogbuis bij de eerste poging. Ik zal de volgende keer het HCl-zuur er direct aan toevoegen.
 
View previous replies…

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Je zou gelijk kunnen hebben. Toen ik op zoek was naar mijn methode, heb ik die verworpen omdat het destilleren van de benzolalcohol uit verfverdunner de meest haalbare methode was om Benz te verkrijgen. Alc (de chemische bedrijven verkopen het maar ze willen niet te veel weten over wat je met iets doet) maar ik zag onlangs dat het op Amazon staat, dus ik kan gewoon op kopen klikken en er zijn geen vragen.
 

handle

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 16, 2023
Messages
119
Reaction score
72
Points
28
Ja, het is vreemd hoe landen chemicaliën reguleren... 1 verschillende 1 van elk land. 🤔
 

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Joined
Jan 15, 2023
Messages
1,413
Solutions
4
Reaction score
966
Points
113
Deals
1
Het is niet gecontroleerd, maar het invullen van het Sima Eldredge werkblad is ontmoedigend. Welk bedrijf met een universiteits- of beroepslicentie vertegenwoordig je en wat is het bedrijfsbelastingnummer? Waar wil je het voor gebruiken? Geen dank
 
Top