Polen is de hemel voor chemici en dergelijke.
Sommige van 's werelds beste en meest geliefde chemici brouwen de beste materialen in Polen. Dit heeft vele redenen, zoals de reden die het werk aangeeft, en nog veel meer.
Dat kan waar zijn, maar het zou in veel opzichten zo gemakkelijk zijn om een dropboxkluisje te controleren. De wereld verandert en de stropdassen worden strakker
Ik wilde alleen zeggen dat, tenzij ik iets mis, Pushing Taboo schandalig duur is. 50 gram mdma voor $1000 usd? Tenzij het in een andere munteenheid was, maar ze gebruikten het dollarteken
Weet je, ik las verkeerd en dacht dat het nog een 0 was. 1000 voor 50g is 20 per gram, wat goed is voor overal in de VS. Dus ja, mijn fout, misschien verwijder ik die opmerking wel, of ik laat hem staan om te laten zien dat het niet erg is als mensen het mis hebben.
nadat ik hier 3-cmc lab buste zag, dacht ik dat het al lang legaal was, maar ik heb het helemaal mis. ik ben in Azië en de meeste rc's zijn hier nog steeds legaal.
Niet geheel verrassend, maar wel interessant. Polen is echt een land waar chemicaliën stromen als een rivier. Men exporteert deze chemicaliën ook naar andere Europese landen. Van wat ik gehoord heb, komt het grootste deel van de Europese pseudo daar vandaan...