MDPM stimulans . Hoe is de verzending verlopen? Waren er problemen met het pakket?
De zending kwam redelijk snel in een effectieve kleinere standaard bubbeltjesplastic envelop met mijn adres goed afgedrukt en de postzegels zaten goed. De zak MDPM binnenin was in papier verpakt. Perfect.
5 FOTO'S
1. Niet de zak in het pakket maar: Achterkant verpakking.
2. Niet in verpakking maar: Verpakking binnenkant.
3. Foto van de goed gelabelde MDPM zak op mijn schaal 1,50.
4. Slechte foto van de achterkant van het zakje met volledig zicht op de ~1g MDPM. (Het is moeilijk om het licht goed te krijgen).
5. Slechte foto van mijn laatste 0,17 substantie naast een muntstuk van een cent.
Vergat de regels te lezen voor de eerste foto's, maar foto's nu van achterkant envelop en binnenkant leeg. In eerste instantie wist ik niet wie de envelop gestuurd had, omdat ik overlappende narc's kreeg en geen heads up bij deze (nog steeds mijn fout). Ik identificeerde de tas stijl bron in een foto-review hier door lid. Daarom heb ik niet alle verplichte foto's gemaakt.
Gedetailleerd reisverslag:
Ik begon met het vermalen van het poeder in een vijzel en snoof een paar dunne lijntjes zonder effect. Roken op folie smaakte slecht. Dus deed ik een 0,6 rectale oplossing. Het enige wat gebeurde was een zwakke start die eindigde (een blindganger). De rest 0,17 bewaarde ik voor een heteropaar dat er goed aan bonged en het gaf hen een frisse duizelingwekkende euforie. Ze hadden MDPM moeten gebruiken in plaats van mij. MDPM komt dicht in de buurt van de bekende 3-FPM die het eerder ook als waardeloos heeft geprobeerd (voor mij). MDMP is zo'n zwak stimulerend middel dat sommigen er geen effect van krijgen, las ik online.
Service veiligheid 9 (maar wie heeft het verstuurd? Je zou er "BB" in kunnen zetten)
Snelheid van levering 5 (genoeg, het is gratis)
Kwaliteit van het product 10
Hoe goed is aan je verwachtingen voldaan? 0 Helaas nul. Persoonsspecifiek effect. Ik ben hier niet geschikt voor.
EPILOOG
Ik heb lang gewacht op het paar om dit te testen. Het heeft veel te lang geduurd om mijn review te publiceren, ik moest persoonlijke problemen overwinnen, maar nu is hij gemaakt en liggen de foto's te verstoffen. Ik heb mijn review nu gemaakt waar ik voor kan staan met lichte schaamte over de ontbrekende foto's, maar niet de tijd om het op te zetten, zo beschaamd ben ik, en ook toen ik er door Glitchy aan werd herinnerd duurde het meer dan een week voordat er verantwoording werd afgelegd. Laat je niet opsluiten in een narrenwiel terwijl je het voor elkaar zou moeten krijgen en een beetje arrogant overkomen. Ik zal Glitchy compenseren met iets voor het lange wachten (mijn eigen vuistregel). Ik vind deze afhandeling van gebeurtenissen geschikt om het perfect te krijgen:
TIPS OM DE REVIEW
TE BEDRIJGEN Als je het pakket krijgt, check dan meteen Glichys threadstarter met reviewverwachtingen (regels). Maak de goede foto's zo snel als je kunt. Vergeet niet dat je een reviewer bent van gratis goederen, zodat je de aspecten van de reis kunt uitleggen. Laat indien nodig/mogelijk ook iemand anders een second opinion geven. Ik ben zeker blij dat ik anderen de nutteloze MDPM heb laten testen. Vul alle punten in die nodig zijn en zorg dat het er esthetisch en grammaticaal correct uitziet. Ik schrijf mijn teksten eerst in Gmail omdat ik een slechte typist en grammaticus ben. Als je krap bij kas zit, kun je beter de foto's maken en een goede beoordeling geven, ook al is het een beetje slordig en dun, maar het is klaar en je bent er vanaf. Het is de volledigheid van je recensie-inspanning die telt en je kunt de missers met Glitchy privé nemen en je zult het beste af zijn. Je weet maar nooit of je net als ik op een hellend vlak terechtkomt en tijd verliest. Zorg dat je de beoordeling krijgt in alle geëiste voorbeeldtesten hier op deze mooie site van ons.