pakketten versturen op de meest anonieme manier

robinhud

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Wat is de manier om pakketten zo anoniem mogelijk te versturen?

Moet iemand zijn identiteit opgeven om het pakket te versturen?

Het versturen van een kleine brief met een retouradres kan heel anoniem zijn, maar een traceerbaar pakket?

Als je een pakket met illegale stoffen moet versturen, welke stappen zou je dan nemen?

Pharmacist487

Don't buy from me
New Member
Reaction score
1
Dat hangt af van de faciliteit die u gebruikt om het pakket te verzenden. Sommige gebruiken diensten die een discrete verzending bieden. En voor info dat hangt af van het agentschap of iets dergelijks ze hebben allemaal verschillende manieren van aanpak

robinhud

Don't buy from me
New Member
Reaction score
0
Welke bedrijven zijn het meest discreet?

Wat kan ik doen om mijn identiteit zo goed mogelijk te beschermen?

archae

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Reaction score
73
Gebruik handschoenen en zorg ervoor dat je geen haren achterlaat bij het hanteren van het product of de verpakking.
Voor de meeste stoffen is het het beste om ze onder vacuüm in een zak te verpakken en vervolgens de buitenkant van de zak met alcohol te wassen om eventuele geur te verwijderen.
Gebruik contant geld bij het betalen voor getraceerde pakketten. Probeer postkantoren te gebruiken die niet in de directe omgeving van je woonplaats liggen. Controleer de status van je pakket altijd via tor of een VPN, nooit rechtstreeks via je eigen IP-adres.

De meeste mensen die dat doen, gebruiken gewoon hun nationale postdiensten en voor de meeste toepassingen zal dat voldoende zijn.

chimik

Don't buy from me
New Member
Reaction score
2
Controleer nooit de status van een pakket met TOR. De postdienst wordt in bijna elk land streng gecontroleerd, dus een dude die de status van een pakket controleert met tor zal argwaan wekken. VPN is veiliger, omdat het vaker wordt gebruikt.

Als je veilig wilt zijn, gebruik dan een VPN om verbinding te maken met een proxy op afstand. Eén proxy om één pakket te controleren. En je moet onthouden of noteren welke proxy je hebt gebruikt voor welk pakket en het nooit verknoeien.

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Reaction score
35
Het gebruik van TOR of gewoon VPN kan je pakket markeren. Websites kunnen zien wanneer je VPN of een ander verdacht IP-adres uit een willekeurig land gebruikt. Het beste is om tracking nooit te controleren, tenzij het echt nodig is.

Vacuüm sealen, hydraulische pers als je veel stof in een klein pakketje wilt stoppen. Klein pakketje = minder verdacht. Aluminium mylar zakken.

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Is het veel veiliger om een pakket te ontvangen dan te versturen?

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,449
Deals
1
Zeker niet in de Verenigde Staten. Ze hebben waarschijnlijk nooit vermoed wat het pakket was voordat ze het ontvingen. Als het werd ontdekt, is het terugvinden ervan het gevaarlijkste. Het vermogen en de inspanning van de afzender zijn van het grootste belang voor de vrijheid van de ontvanger.

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Nooit eerder gedaan. Ik woon in de EU. Wil kopen voor persoonlijk gebruik.

Hoe kan ik een vals adres/valse naam gebruiken en tegelijkertijd een pakket ontvangen? Daar ben ik heel nieuwsgierig naar.

blosuetoday

Don't buy from me
Resident
Reaction score
35
Je kunt beide doen met maximale seksualiteit, 0 kans om ooit betrapt te worden.

FuFuct

Don't buy from me
New Member
Reaction score
3
Ik ben geïnteresseerd in het kopen van een kleine hoeveelheid voor persoonlijk gebruik. Ik heb het nog nooit gedaan. Ik woon in de EU.

Hoe kan ik een vals adres gebruiken en tegelijkertijd een pakket ontvangen? Daar ben ik erg nieuwsgierig naar.

Osmosis Vanderwaal

Moderator in US section
Resident
Solutions
4
Reaction score
1,449
Deals
1
Je laat het naar het lege huis aan de overkant sturen. Je laat het naar iemand sturen die je naam niet kent. Persoonlijk neuk ik alleen met slimme mensen en maken we een plan om het te verhullen. Ik koop het label, stuur hem de PDF ervan om af te drukken, laat het eruitzien als een commercieel monster of iets anders onschuldigs en schiet het door.
Door domme vrienden word je gearresteerd. Maak er geen.
Als je de PDF hebt gedownload, kun je hem openen in MS paint of een ander programma en van het retouradres een bedrijfsnaam maken.

Last edited:

Gordon Ramsay

Don't buy from me
Resident
Reaction score
687
Deals
65
Ik zou niet eens knoeien met de PDF.
Je kunt het gewoon officieel online kopen bij een verzendbedrijf naar keuze. Gebruik een gestolen/nagemaakte/gekraakte bankrekening om de anonieme postzegels te kopen...

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Als ik een label afdruk van de koerierswebsite op het tor-netwerk terwijl ik op staart ben, wordt mijn pakket dan gegarandeerd in beslag genomen wanneer ik/mijn werknemers het versturen? Ik ben van plan om al mijn labels online af te drukken, handschoenen te dragen bij het hanteren van pakketten en de pakketten in een brievenbus af te geven in plaats van naar het postkantoor te gaan, daar het label af te drukken en de pakketten door de balie te geven zodat we uit de CCTV kunnen blijven.

LiveviL

Don't buy from me
New Member
Reaction score
9
Heeft iemand een goed idee voor een afleveradres voor grotere bestellingen op het dark net, waarbij ik er rekening mee moet houden dat ik het niet kan monitoren en niet elke dag kan controleren, en dat ik er rekening mee moet houden dat het op een bepaald moment onder toezicht kan staan. Ik dacht aan verlaten huizen of boerderijen op het platteland die niet bewoond zijn en te koop staan. Ik heb zo snel mogelijk een solide afleveradres nodig

V€ctor Company

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
8
Gebruik geen verlaten huizen omdat de postbode het zal opmerken en melden. Boerderijen op het platteland klinken beter zolang ze een adres hebben, maar het mag er niet vervallen of verlaten uitzien omdat de postbode dat weer zal melden. Het beste is om een afleveradres te gebruiken en je kopers opsec perfect in te stellen zodat ze het moeilijk hebben om te bewijzen dat je de drugs hebt besteld.

2-79-790125

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
29
Ik hou van het gesprek. Nog andere ideeën? Nog andere verhalen over wat je NIET moet doen?

miner21

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Reaction score
306
Ik zal nog iets toevoegen aan wat al gezegd is. Een goede lok in het pakket is goed. Niet alleen voor LE, maar ook als iemand anders je het ziet openen. Ik heb dingen gezien in potloden voor kinderen die terug naar school gingen. De verpakking zat in een potlooddoosje en was weer dichtgemaakt in de originele verpakking. Ik heb ze iets soortgelijks zien doen met hoesjes voor mobiele telefoons. Het hangt ervan af hoe groot het ding is dat je gaat verhuizen. De dollarstore is een geweldige plek om lokvogels te vinden. Vacuüm verpakken natuurlijk. Zorg ervoor dat er niets rammelt dat niet zou moeten rammelen.

Ik heb in het verleden diensten gezien waarbij je labels met crypto kon kopen.

kamikaze3030

Don't buy from me
Resident
Language
🇧🇷
Reaction score
30
vanuit welk land wordt het product verzonden?