Synthesen van 2C-fenylethylaminen

NarwhalFucker419

Don't buy from me
Member
Joined
Oct 14, 2022
Messages
3
Reaction score
5
Points
3
Heeft iemand informatie over het bromineren van 2C-H met n-broomosuccinimide? Ik heb het een paar mensen elders zien noemen, maar ik heb nog geen beschrijvingen gevonden.
 

Raxmil

Don't buy from me
New Member
Joined
Nov 11, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Ik ben hier ook naar op zoek, maar ik kon de gedetailleerde informatie niet vinden.
Wat ik weet is dat je het in GAA of DCM kunt doen, maar geen idee over de verhouding.
 

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ik heb mijn twijfels over de laatste stap van de 2CB synthese. Er staat "Het reactiemengsel mocht terugkeren naar kamertemperatuur, werd gefiltreerd en de vaste stoffen werden spaarzaam gewassen met koud azijnzuur" totdat ik weet dat azijnzuur vast wordt bij 16-17C, dus wat betekent koud azijnzuur precies?
Bedankt.
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Hallo. Ik neem aan dat met koud zuur kamertemperatuur wordt bedoeld, omdat er wordt uitgelegd dat bij de reactie warmte vrijkomt.
 
View previous replies…

btcboss2022

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 15, 2022
Messages
650
Solutions
1
Reaction score
657
Points
93
Deals
8
Ok ok dat dacht ik ook maar ik gaf de voorkeur aan bevestiging zoals je weet als we zeggen koud normaal gesproken bedoelen we uit vriezer niet RT hahaha maar met azijnzuur is niet mogelijk ;-) bedankt
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Ik begrijp niet goed waarom je aminehydrobromide wast, je kunt het onmogelijk gebruiken, het brandt. Het is beter om te zuiveren en de hydrochloride te krijgen en de verliezen zijn minder, om dubieuze pogingen te vermijden om het poeder van broom te wassen.
 

nujrc

Don't buy from me
Member
Joined
Feb 16, 2023
Messages
7
Reaction score
0
Points
1
Ik begrijp dat overgebleven elementair broom in de lucht uit het product zal verdampen, net als elk ander oplosmiddel, dus er zal na verloop van tijd geen redelijke hoeveelheid overblijven. HCL maken zonder HBr te drogen - veel geluk om een zuiverder product te krijgen, want je kunt te maken krijgen met broomzouten in broom/GAA-oplossing en broom zelf.
 

w2x3f5

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
358
Reaction score
174
Points
43
Ik zie geen problemen om de resten broom met thiosulfaat op te kloppen, dan de ph op een alkalisch medium te brengen en de olie op te vangen met een oplosmiddel.
 

situ1984

Don't buy from me
Member
Joined
May 14, 2023
Messages
17
Reaction score
0
Points
1
(R)-(+)-α-methylbenzylamine CAS-nummer:
3886-69-9 Komt het uit de longen? Of wordt het opgenomen door de maag? Kan het direct gebruikt worden?
(R)-(+)-α-methylbenzylamine CAS-nummer:
3886-69-9 Komt het uit de longen? Of wordt het opgenomen door de maag? Kan het direct worden gebruikt?
 

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,662
Solutions
3
Reaction score
2,738
Points
113
Deals
1
Het heeft geen psycho-effecten.
 

amieri

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 2, 2023
Messages
17
Reaction score
10
Points
3
Hoe kom je aan 2,5 dimethynitrostyreen?
 

HerrHaber

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jan 15, 2023
Messages
518
Reaction score
281
Points
63
Henry-condensatie van 2,5-dimethoxybenzaldehyde met nitromethaan in aanwezigheid van een primair amine als katalysator.
 
Top