Gratisprover från BB Forum för alla!

itnomnuso%^

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
1
Jag är nyfiken 🤔 Jag försöker se om nyfikenheten dödade Kat
 
View previous replies…

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Vad är det tänkt att betyda? Det är en inställning och planen är att få människor i trubbel och förbjuda Khat-frön över hela världen?! Huh? HUH?!?!! Och inga forskningskemikalier?!
 

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
30
Reaction score
21
Points
8
Hej Dude snälla glöm inte bort mig 25 inlägg som når snart, jag är aktiv här och lär mig varje dag nya saker och det kommer aldrig att sluta. Bb gate regler! Om du har något prov över vänligen skicka, Jag kommer att göra ett svar för dig. Jag tror att jag köper sedan lång tid av dig. forskningskemikalier tråd och e-cykeln. 5 år på din sida den bästa rc-leverantören i eu! vänliga hälsningar.
 

Dopedomain

Don't buy from me
New Member
Joined
Aug 20, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Jag tror att du är Walter White 😜, och jag vill kontrollera din provprodukt eftersom jag är ett stort fan av Breaking Bad.❤️
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Vi har redan kontaktat dig :)
 

krka2y2

Don't buy from me
Member
Language
🇵🇱
Joined
Aug 10, 2024
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Hej!
hur ansöker jag om detta?
hur kan jag få ett gratis prov?
 

BlueDex

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Dec 5, 2022
Messages
65
Reaction score
26
Points
18
Det är förmodligen en fälla och det finns inga gratisprover av forskningskemikalier. En av dem säger att de ska döda Khat! Det finns inga 2-FMA och 4F-MPH.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Ursäkta, vad är det du talar om 😨?
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Den som äter skit är den som lägger upp skit lol så nvm :D
 

qTb2

Don't buy from me
New Member
Language
🇬🇧
Joined
Jul 25, 2024
Messages
1
Reaction score
1
Points
3
Hej, Om möjligt och om erbjudandet fortfarande står kvar, skulle jag också vilja delta och skulle vara mycket glad att testa ett prov.
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Mesaaged hjälper dig
 

luia

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Jun 5, 2023
Messages
8
Reaction score
1
Points
3
Är kampanjen fortfarande uppe?:)
 

LederLappenNiere90

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Jul 5, 2024
Messages
30
Reaction score
21
Points
8
Jag längtar efter att få testa den. En användare härifrån betyder att min status bör kallas Tester :ROFLMAO:.
 

xirmsx12

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 20, 2024
Messages
8
Reaction score
12
Points
3
Rapporteringserfarenhet här. Inga bilder, tyvärr gick kameran sönder på min telefon. Jag var lite otålig och trodde att det var för bra för att vara sant först eftersom det tog en minut för Glitchy att komma ikapp med allt men efter väntan sken ljuset igenom. Jag är en mycket erfaren cathinone-användare, helvete jag har gjort ett par själv men jag har aldrig haft nöjet att prova mephedrone. Provet tog cirka 8 dagar att träffa till USA. När det träffade var jag tvungen att ge det en chans. Vägde ut .22 g och smälte ner det i 1,5 ml vatten och gick för att plugga istället för att använda en nål första gången. Det tog bra 15 minuter att komma igång helt men varmt jävla det är mycket som MDMA men en aning mindre empatisk i brist på ett bättre ord. För referens är jag 31, har varit av fullblåst beroende av heroin, spricka och vad jag än kunde få, särskilt katinoner, i ungefär 1,5 år efter att ha använt tungt i 13. Nu klarar jag mig bra med enstaka roliga tider. Det här var en av de bästa upplevelserna jag har haft med något läkemedel så det säger mycket. Min tjej gjorde det inte men hon tyckte verkligen om det också om du vet vad jag säger ;). Kommer att dela den här webbplatsen med vänner och fortsätta satsningar här själv. Min kompis försökte också några och var tänd.
 

cofita666

Buying through escrow
New seller
Language
🇬🇧
Joined
Apr 12, 2024
Messages
37
Reaction score
30
Points
18
Slutligen kompis fick det provet ☺️ Jag minns att du postar och frågar om det, när det kommer att komma, tjejproblem bla bla etc, glad att detta händer
Och alla njöt 🍀
 

Glitchy

Testing Squad
Language
🇺🇸
Joined
Oct 16, 2023
Messages
446
Reaction score
165
Points
43
Tack för din recension bror <333
 
Top