- Language
- 🇺🇸
- Reaction score
- 13
Rapporteringserfarenhet här. Inga bilder, tyvärr gick kameran sönder på min telefon. Jag var lite otålig och trodde att det var för bra för att vara sant först eftersom det tog en minut för Glitchy att komma ikapp med allt men efter väntan sken ljuset igenom. Jag är en mycket erfaren cathinone-användare, helvete jag har gjort ett par själv men jag har aldrig haft nöjet att prova mephedrone. Provet tog cirka 8 dagar att träffa till USA. När det träffade var jag tvungen att ge det en chans. Vägde ut .22 g och smälte ner det i 1,5 ml vatten och gick för att plugga istället för att använda en nål första gången. Det tog bra 15 minuter att komma igång helt men varmt jävla det är mycket som MDMA men en aning mindre empatisk i brist på ett bättre ord. För referens är jag 31, har varit av fullblåst beroende av heroin, spricka och vad jag än kunde få, särskilt katinoner, i ungefär 1,5 år efter att ha använt tungt i 13. Nu klarar jag mig bra med enstaka roliga tider. Det här var en av de bästa upplevelserna jag har haft med något läkemedel så det säger mycket. Min tjej gjorde det inte men hon tyckte verkligen om det också om du vet vad jag säger . Kommer att dela den här webbplatsen med vänner och fortsätta satsningar här själv. Min kompis försökte också några och var tänd.