Högsta avkastning och kvalitet NOIDS Precursor (5FADB / 5CLADB / ADBB / FUB / JWH / Sgt etc. ) och Råmaterialförsörjning, 100% positiv feedback, 100% säker frakt.

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Kära vänner, det är nu Kinas Qingming-festival (festival för att hylla förfäder) vi har två dagars semester, två dagar efter den normala leveransen, önskar er allt gott!
 

Lori0

Don't buy from me
Member
Joined
Jun 22, 2023
Messages
4
Reaction score
4
Points
3
En cannabinoidprekursor är en kemisk förening som fungerar som en prekursor eller byggsten för produktion av cannabinoider i kroppen eller i växter, och som spelar en avgörande roll i biosyntesen av dessa föreningar.
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Min vän, tack för ditt svar, men använd inte prekursorn direkt mänsklig eller på växter, strängt taget är prekursorn en halvfabrikat, en råvara för många ändamål, som måste syntetiseras ytterligare
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Ching Ming-festivalens regn har sköljt bort vårens damm, och semesterns efterglöd har ännu inte försvunnit. Vänner, tiden väntar inte på någon, dra nytta av nu, skynda dig att beställa och injicera färskt blod för kreativitet och kvalitet. Högkvalitativa prekursorer och kit väntar på att du ska ta med dem hem, så att skönheten inte bara stannar i minnet. 🌟🌿🛍
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Som en professionell utrikeshandelsfabrik lovar vi att leverera dina varor säkert till alla hörn av världen. Vi svarar aktivt på eventuella paketproblem; i händelse av olyckor kommer vår misslyckade återsändningspolicy alltid att skydda dig. Välj oss och låt världen bevittna ditt förtroende och din professionalism! 🌍📦✨
NWyzPkagR5
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
QFcwjWezrB
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
💖🙏 Vi önskar alla medlemmar och deras familjer lycka till och att era liv må fyllas av lycka och harmoni. Vi vill uttrycka vår hjärtliga tacksamhet för det förtroende du har lagt i vår kanal och lovar att fortsätta att tillhandahålla högkvalitativ och professionell service och support.
Kontakta oss (Var vänlig och var skiftlägeskänslig!) :
Threema ID:7SBMNZBX
Telegram: @flyrc
Kanaler:https://t.me/FLYRCLAB
Whatsapp: +447562776692
Signal: +447562776692

Session: 0515cafdafbfbc35ee9bd9d0f6ec1af94c3fada3596d08b91df432a1f9943dfe0e
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
När vi ställer in vår telegramkanal som privat börjar bedragare försöka utge sig för att vara oss igen, var försiktig!

Vänligen kontakta oss via kontaktinformationen i vårt inlägg, låt dig inte luras, observera också att vår kanal inte längre är offentlig och endast kan anslutas via inbjudningslänken här, vilken kanal som helst som hittas genom att söka är en falsk kanal!

Om du inte är säker, vänligen använd Escrow Trading på din första transaktion med oss!
https://bbgate.com/threads/highest-...technical-support-100-quality-assurance.9462/
 

Attachments

  • ImWP57slYG.jpg
    ImWP57slYG.jpg
    221.5 KB · Views: 31
  • bxXuA7JTfN.jpg
    bxXuA7JTfN.jpg
    381.9 KB · Views: 32
  • mNqsx0J9iB.jpg
    mNqsx0J9iB.jpg
    193.8 KB · Views: 29
  • qLXB98FUZm.jpg
    qLXB98FUZm.jpg
    232.4 KB · Views: 30

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Kära amerikanska kunder 💌, lång tid att vänta!
Prekursorerna är klara för leverans!
För närvarande om prekursorerna har vi hittat en ny dubbel clearingkanal 🏫, inget behov av att du själv tullklarerar 🚫, full dörr till dörr leverans 🚪. För kunder som redan har beställt från oss under den föregående perioden kan vi nu ordna med att skicka igen omedelbart 📦, för kunder som är redo att beställa från oss garanterar vi som alltid att du definitivt kan få våra produkter efter din betalning 👌!

När det gäller paketen med ingredienser (DMF, kaliumkarbonat och brom) 📦 är dessa helt lagliga baskemikalier över hela världen 🌐, vi kan också skicka dem till dig nu med hjälp av de nya kanalerna ⛓, och om du behöver tullklarera personligen hjälper vi dig med alla styrkande handlingar! 📄 för att säkerställa att du tullklarerar 🛃 smidigt och att du får dessa ingredienser 🔐 säkert.

Låt oss börja arbeta tillsammans! 🤝
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
J8d3S7RoyJ

Meddelande om semester 🗓️
Kära vänner 👫:
På grund av "May Day International Labour Day" 🌍, kommer Kina att ha en 5-dagars semester (5/1 - 5/5) med början från 1 maj, under vilken den internationella sjöfarten kommer att stängas 🚫, så du påminns i förväg om att förbereda lite lager enligt din situation 📦. Så du påminns i förväg om att förbereda lite lager enligt din situation 📦.
Bästa önskningar till dig och din familj 👨‍👩‍👧‍👦, så tacksam för ditt företag längs vägen 🚶! ‍♂️🚶‍♀️, jag kommer att vara uppriktig och seriös med er som alltid 💖 och låt vår långa och stabila relation fortsätta 🕊️, älskar er alla, fred och kärlek 🕊 ️❤️.

Din bästa bror FLY 🕊️
 

bCEE

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 13, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Fortfarande ingen frakt till USA?
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Skicka ett privat meddelande till mig med den här frågan
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Skicka ett privat meddelande till mig med den här frågan
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Varm påminnelse 🔔:
När du är klar med produktionen, vänligen bättre vakuumförvaring och lägg den i kylskåpet ❄️, lång tid utanför kan bero på oxidationsskäl ⛔️, vilket resulterar i att produktens effektivitet minskar 📉
.
IA4tVFK2eB
 
  • Like
Reactions: pvp

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
GDtqUCghyA

Kära vänner 👫.
Det var länge sedan, den långa semestern har äntligen kommit till ett slut, jag hoppas att allt är bra med dig och din familj 🙏 För tillfället går allt i en bra riktning för oss, inklusive fraktproblemet i USA har lösts helt ✅. Så låt oss fortsätta att se fram emot nästa samarbete 🤝.

Förresten måste jag säga några saker om diskussionen om "den starkaste produkten" 🤔 eftersom det finns individuella skillnader och de flesta av oss inte är användare av produkten. ‍ Jag kan bara ge råd baserat på produktens CB1/2-affinitet och EC50-värden och viss kundfeedback om produkten Jag tror inte att det är absolut och jag tror att det viktigaste är hur kunden känner sig. tror att det viktigaste är hur kunden känner sig 💖, precis som en typ av chips har olika smaker, vissa människor gillar grillsmak 🔥, vissa människor gillar tomatsmak 🍅. Det finns alltid individuella skillnader, faktum är att om du gillar chips med tomatsmak kommer du att tycka att alla andra specialchips inte faller dig i smaken, just nu är du just det, vi kan bara analysera fördelar och nackdelar med objektiva data 📊, det representerar inte en subjektiv känsla 💭. När det gäller vilka produkter dina kunder vill ha och hur de vill känna sig, tror jag att det är viktigt att försöka ta reda på vilken typ av produkter dina kunder gillar mest genom att göra vad som är nödvändigt 🔎 Jag kan ge dig en starkare lösning än 5F ⚡️ men fortfarande är vissa människor vana vid känslan av svagare ADBB 🍃Jag tror att det är normalt. precis som att vissa människor bara gillar potatischips med gurksmak 💡 。。。。 Men jag tycker inte att rekommendationer baserade på kemiska data är "för dåliga"."Låt oss tro på kemin.
Slutligen kan vi skräddarsy alla typer av NOIDS för dig 🔧och hjälpa dig att hitta de starkaste och bästa NOIDS för dina kunder💪 Låt oss ta varandra i hand och arbeta tillsammans för att skapa vår framtid 🌟, kärlek och fred 🕊
 

bCEE

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Aug 13, 2023
Messages
4
Reaction score
0
Points
1
Jag är redo i USA
 
Last edited:

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
2️⃣0️⃣2️⃣4️⃣🕯
Hej bröder:
🎆🎆Nyligen lite upptagen, så länge ingen uppdateringsdynamik, väldigt mycket som alla, om prekursorer, jag vet att det finns många leverantörer i Kina🧸, men jag kan garantera att kvaliteten på våra prekursorer, vare sig i renheten eller i produktionen, är absolut topp🎇✨. men på grund av produktionen av prekursorer av olika råvaror och olika produktionsprocesser kan priset på våra produkter vara lite högre än de dåliga kvalitetsprekursorerna➕, men snälla förstå det! 🎇Eftersom "varje öre räknas" 💰vi aldrig och kommer aldrig att producera lågprissatta och ineffektiva produkter, så om du bara bryr dig om priset kan jag bara uttrycka min ånger, men när det gäller själva produkten,🎉 Jag tycker att våra prekursorer definitivt är värda att testa och jämföra med dig!🍀
🎈🎈När det gäller prekursorns färg, detta enligt användningen av olika råvaror kan vi justeras, men vanligtvis är vår prekursor till den vita och gula, människor är svåra att skilja produktens kvalitet genom prekursorns färg, 🍾men vanligtvis åtföljs prekursorer av dålig kvalitet ofta av en stark fiskig lukt,🐠 det är smaken av föroreningar, medan vår prekursor nästan ingen smak, genom vilken du enkelt kan skilja mellan vår prekursor och prekursorn av låg kvalitet. 💍💐Genom detta kan du enkelt se skillnaden mellan våra prekursorer och prekursorer av låg kvalitet.🔝
💌💘Sist men inte minst önskar vi dig och din familj allt gott och hoppas att vi alla gör bättre och bättre💌 affärer.

Bästa önskningar från: FLY😘


O7V01pjPle
 

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
💐Det är inte ofta jag uppdaterar feedbacken från våra kunder, jag har varit lite upptagen på sistone, men jag är alltid väldigt glad när jag får din feedback, särskilt när jag får veta att en kund skickade vår prekursor till laboratoriet för högpresterande vätskekromatografi (HPLC),➕ och det visade sig att vår prekursor var helt korrekt, så om du vill få riktiga prekursorer av hög kvalitet, vänligen kontakta oss, vi lovar alltid att förse dig med riktiga prekursorer och formuleringar och aldrig fuska.
🥰Hoppas att ni alla har en fantastisk helg allt det bästa!🎇🎇
 

Attachments

  • xLpYEFdOGl.jpg
    xLpYEFdOGl.jpg
    303.9 KB · Views: 26
  • DTQFHPtxSn.jpg
    DTQFHPtxSn.jpg
    301.5 KB · Views: 23
  • rRA1CDOEbF.jpg
    rRA1CDOEbF.jpg
    307.3 KB · Views: 26
  • IPLliwrfEj.jpg
    IPLliwrfEj.jpg
    299.2 KB · Views: 27
  • sDyBE97lML.jpg
    sDyBE97lML.jpg
    309.1 KB · Views: 31
  • TFO5hxnDM1.jpg
    TFO5hxnDM1.jpg
    256.5 KB · Views: 24

flyrc

See my products
Seller
Language
🇺🇸
Joined
Sep 19, 2023
Messages
168
Reaction score
91
Points
28
Deals
18
Top