Hur får jag tillgång till RC-avsnittet?

G.Patton

Expert
Joined
Jul 5, 2021
Messages
2,661
Solutions
3
Reaction score
2,736
Points
113
Deals
1
För att få tillgång måste du vara en aktiv deltagare i forumet. I RC-sektionen publicerar vi de mest värdefulla arbetena. Till exempel syntesen av en laglig cannabinoid (WoW!).
De mest aktiva användarna av forumet kommer att ha rätt att utfärda en inbjudan till någon annan.
Skriv ansökningar om en inbjudan här.
 
Last edited by a moderator:

HEISENBERG

ADMIN
ADMIN
Joined
Jun 24, 2021
Messages
1,644
Solutions
2
Reaction score
1,709
Points
113
Deals
666
Vi kan också ge tillgång till RC-sektionen till användare som är producenter/kemister/reagensleverantörer/influencers för målgruppen (vi är också villiga att betala för vår forumannonsering till dem).
I allmänhet är vi öppna för samarbete och på jakt efter trafik för att locka målgruppen.
 

crackson

Don't buy from me
Resident
Joined
Mar 21, 2023
Messages
11
Reaction score
3
Points
3
hej jag ser om jag kunde få tillgång till RC-sessionen Jag skulle vilja lära mig mycket om synteser han är ofta aktiv på forumet och jag älskar att utbilda mig om synteser 💥💉
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
;)

BB SOLUTION Ent.
HQ1 001
010101 BB
BLANCO HEAVEN

BB FORUM
online 0-01
101010 BBF
WORLD WIDE WEB,

Blanco Heaven, Nuvarande

Beträffande: Ansökan om tillgång till RC

Kära herr Heisenberg,

Jag skulle vilja ansöka om positionen som RC Access-medlem.

Att dela mina motivationer öppet här skulle inte vara det smartaste draget för tillfället men om det behövs skulle jag älska att personligen klargöra mina motivationer och avsikter så öppna för detta om det behövs.

Jag är övertygad om att jag är en stark kandidat för de alternativ som erbjuds och är övertygad om att jag kan vara ett mervärde.

Förutsatt att jag har kunnat förse dig med tillräcklig information och jag ser fram emot ett svar.

Med vänliga hälsningar,

SWIBB
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
View previous replies…

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC avsnitt är en del av detta forum som innehåller syntes av ovanliga psykoaktiva för närvarande mer än 20 av dem (som syntetiska cannabinoider och opiater ). det kommer att hjälpa forumet om du kommer att köpa det men om du tillbringade din tid klokt i detta forum kommer du att kunna få tillgång till det gratis.

RC-avsnittet innehåller också detaljer om några obekräftade psykoaktiva.
 

bblanco

Don't buy from me
Resident
Joined
Feb 14, 2023
Messages
94
Reaction score
41
Points
28
det är ett brett utbud ... spendera klokt.... du vet vad, lämna det för vad det är, behöver inte det. tack
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Kan jag få tillgång till avsnittet?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC avsnitt är en del av detta forum som innehåller syntes av ovanliga psykoaktiva för närvarande mer än 20 av dem (som syntetiska cannabinoider och opiater ). det kommer att hjälpa forumet om du kommer att köpa det men om du tillbringade din tid klokt i detta forum kommer du att kunna få tillgång till det gratis.

RC-avsnittet innehåller också detaljer om några obekräftade psykoaktiva.
 

Ecko6ap

Don't buy from me
Resident
Language
🇷🇺
Joined
Jan 4, 2023
Messages
34
Reaction score
17
Points
8
Jag har inte så mycket pengar just nu, kan jag få den gratis?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
ja du får det definitivt om du kan spendera tillräckligt med tid i detta forum och din kommer att få det gratis. om du inte har pengar är det helt bra och funktionen är för att samla in lite pengar för att hjälpa forumet att köra. :)

fortsätt att gå(y)
 

catmando

Don't buy from me
New Member
Joined
Sep 15, 2022
Messages
6
Reaction score
0
Points
1
Hej, kan jag få tillgång till RC-avsnittet tack, jag har några värdefulla bidrag som jag kan göra när det gäller mikrovågskemi.
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC avsnitt är en del av detta forum som innehåller syntes av ovanliga psykoaktiva för närvarande mer än 20 av dem (som syntetiska cannabinoider och opiater ). det kommer att hjälpa forum om du kommer att köpa det men om du tillbringade din tid klokt i detta forum kommer du att kunna få tillgång till det gratis.

RC-avsnittet innehåller också detaljer om några obekräftade psykoaktiva.
 

Stars

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 2, 2023
Messages
0
Reaction score
1
Points
3
Deleted

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC avsnitt är en del av detta forum som innehåller syntes av ovanliga psykoaktiva för närvarande mer än 20 av dem (som syntetiska cannabinoider och opiater ). det kommer att hjälpa forumet om du kommer att köpa det men om du tillbringade din tid klokt i detta forum kommer du att kunna få tillgång till det gratis.

RC-avsnittet innehåller också detaljer om några obekräftade psykoaktiva.
 

Sponge Bob

Don't buy from me
New Member
Joined
Jul 4, 2022
Messages
4
Reaction score
1
Points
3
Kan jag få tillgång till RC-avsnittet?
 

xoxo2.0

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Aug 26, 2022
Messages
95
Reaction score
162
Points
43
HI, RC avsnitt är en del av detta forum som innehåller syntes av ovanliga psykoaktiva för närvarande mer än 20 av dem (som syntetiska cannabinoider och opiater ). det kommer att hjälpa forumet om du kommer att köpa det men om du tillbringade din tid klokt i detta forum kommer du att kunna få tillgång till det gratis.

RC-avsnittet innehåller också detaljer om några obekräftade psykoaktiva.
 

41Dxflatline

Don't buy from me
Resident
Joined
Dec 23, 2022
Messages
320
Solutions
1
Reaction score
153
Points
43
Kan jag få tillgång? Jag tvivlar på att jag skulle ha mycket att bidra med där inne men jag BEHÖVER den förbjudna frukten för att stilla min nyfikenhet

Jag har också för närvarande 164 inlägg vilket är mycket för detta forum
 

Aleffine

Don't buy from me
Member
Language
🇺🇸
Joined
Jan 14, 2023
Messages
3
Reaction score
0
Points
1
Jag skulle gärna vilja ha tillgång till att läsa! Kan jag få en inbjudan? Tack så mycket!
 

OrgUnikum

Don't buy from me
Resident
Language
🇬🇧
Joined
Feb 22, 2023
Messages
298
Reaction score
245
Points
43
Ja, jag skulle vilja ha tillgång till RC-sektionen.

Jag hoppas att mina inlägg är tillräckliga.
 

crystalgrahams

Don't buy from me
New Member
Joined
Apr 20, 2023
Messages
1
Reaction score
0
Points
1
Jag har precis börjat smälta den stora mängd information som finns här och jag ska inte ljuga, jag skulle gärna fortsätta med det avsnittet i framtiden. Jag kommer att skriva för hand så många processer! Tack för den här tjänsten.
 

middlemaneu

Don't buy from me
Resident
Language
🇺🇸
Joined
Apr 25, 2023
Messages
56
Reaction score
35
Points
18
Söker tillgång till RCs forum för att bidra till utvecklingen av RC-scenen för ovanliga / nischade / icke-offentliga RCs och ytterligare stödja individer eller små grupper av farmakologer / kemister - skapa synergier och ansluta människor.

Opioider:
- Janssens Spirodecanone-klass 2023
- Dextromoramide: Varför den kinesiska analogen var en flopp, vanliga frågor, nya gränser med Methadone crossovers
- Fenazokin nya gränser relaterade föreningar
- Okända analoger av ketobemidon och buprenorfin
- På skattjakt: De 4 000 petidinanalogerna som undersökts är fortfarande i fel händer

Vintage Pharma:
- Wolf of Wallstreet: Är verkligen alla Methaqualone-analoger undersökta hittills?
- Guldåldern för kortverkande barbiturater: Icke-toxiska, icke-mutagena, oschemalagda analoger

Stims & Co:
- 3,4-EthylenPyroValeron och 3,4-EtMC retrospektiv och prospektiv
- Modafinilanaloger kan förtjäna ett bättre öde

Dissos:
- MXE: har det verkligen förlorat podiet 2022?

& mer.
 

sleeplessmania

Don't buy from me
Resident
Joined
Jun 6, 2022
Messages
23
Reaction score
35
Points
13
Hej, jag skulle vilja

Jag skulle vilja få tillgång till detta underavsnitt av Breaking Bad med avsikt att kunna sprida mina undersökningar och erfarenheter tillsammans med mitt experimenterande med RC,
använde personligen över 40 typer av dessa kemikalier och fick timmar värda både organisk kemisk och skadereducerande information som den är synlig på min profil
Jag bidrar sällan men när jag gör det är det användbar välskriven forskad information.
 
Top