Jag har varit ute ur spelet i flera år ... jag körde en operation ett tag som jag gjorde 250g satser med Al / Hg-metoden. Jag har gjort mdp2p hela vägen från att raka sassrotbark tills jag upptäckte PMK-glycidat. STOR spelväxlare lol. Hur som helst har jag hittat myseld att komma tillbaka till åtgärden igen och har skaffat en PMK-leverantör. Jag beställde 2 kg olja från dem (de satt i frysen i ett år medan jag byggde ut labbet) Jag destillerade dem och de var väldigt gula. hur som helst gick vidare gjorde min al / Hg-reaktion och låg och se fick inte en enda sak inte ett gram ... och tänk på att jag körde denna reaktion i flera år, jag vet att det är som baksidan av min hand ... så jag sa fuck it the shits gone bad. Slängde ut det och köpte lite pmk glycidat. Vilket leder mig till min fråga. när jag brukade destillera min pmk-olja fick jag alltid vattenvit vacker mdp2p som aldrig frös i djupfrysen ... blev väldigt tjock som sirap men frös aldrig. Jag slutade precis destillera om 1.2l igår kväll och fastnade den i frysen och hela saken har frusit till vacker supervit klar kristall. ÄR DETTA NORMAL? jag kommer inte ihåg att min mdp2p fryser.
också bara komma på här är detta en vacker webbplats, jag saknar bikupan. letar efter en reaktion för att använda metylamin hcl och inte behöva gasa den, och en nabh4-väg så att jag kan skala till minimalt att göra 1 kg åt gången. jag vill inte röra med de små 250 reaktionerna längre och jag hatar att klippa så mycket folie. någon har en bra tråd? Jag såg att någon publicerade labtops gamla nabh4-väg men han gasar ... jag vill bara lösa upp det i metanol ... finns det en annan metod för det?
Tack familj som ser fram emot den här nya webbplatsen och plockar hjärnor från människor som är mer erfarna än mig.
också bara komma på här är detta en vacker webbplats, jag saknar bikupan. letar efter en reaktion för att använda metylamin hcl och inte behöva gasa den, och en nabh4-väg så att jag kan skala till minimalt att göra 1 kg åt gången. jag vill inte röra med de små 250 reaktionerna längre och jag hatar att klippa så mycket folie. någon har en bra tråd? Jag såg att någon publicerade labtops gamla nabh4-väg men han gasar ... jag vill bara lösa upp det i metanol ... finns det en annan metod för det?
Tack familj som ser fram emot den här nya webbplatsen och plockar hjärnor från människor som är mer erfarna än mig.